Badetøy for gravide - ikke nettbutikk

EmEm

Flørter med forumet
Julibarna2024☀️
Hallois! :icescream

Nå er det virkelig varmt om dagen, og jeg skulle veldig gjerne hatt noe badetøy som funker som gravid. Finner masse på nett, men ingenting i butikk. Skulle gjerne hatt det til helgen, så har ikke tid til å vente på frakt i posten. Er det noen som har tips til løsninger, eller som har funnet gravidbadetøy i butikk på Østlandet noe sted?

Jeg ga opp å finne fysisk, så bestilte på nett bare.. Hva med å finne noe på Tise hvor du kan møte selger?

Hvis du syns det er ok å vise magen, fungerte det fint for meg å bare gå opp en størrelse eller to på vanlige bikinier på Cubus. Trekanttopp eller topper som ser ut som treningstopp, og bikinitruse som var litt lav i livet.

Hvis du syns det er ok å vise magen, fungerte det fint for meg å bare gå opp en størrelse eller to på vanlige bikinier på Cubus. Trekanttopp eller topper som ser ut som treningstopp, og bikinitruse som var litt lav i livet.
Eventuelt om man kan kjøpe en større tankini eller hva det heter? :knegg:

Careless har vel butikker der nede noen steder, jeg bestilte en str opp, og det funket helt supert. Til og med trusen som er «highwaist hipster» passet fint over magen :happy:

Jeg er veldig fornøyd med badedrakten til Careless, fin form rundt magen og stretchy og god. De har også flotte overdeler, og forskjellige underdeler som er High waist som ser god ut til gravide :love017

Careless har noen butikker på Østlandet :)

Lykke til med jakten på badetøy:love017

Tuusen takk for tips alle sammen!! :love017 Hadde ikke tenkt på bikini som en mulighet en gang, så det kan jeg teste ut. Skal sjekke ut Careless sitt badetøy også, har en skikkelig digg morgenkåpe og pysj derfra så det lover jo bra ;-)

Jeg var nettopp på Cubus å kjøpte ny bikini. Ikke for gravide da. Men jeg syns den satt bra på kroppen. Trusen er ikke for lav, men den går under magen og toppen er en fôret trekant bikini. Tenker at når ungen kommer så blir den enkel å grei å amme ifra også. Billig var den også. Så nå er jeg klar for familie ferie i neste uke.

Jeg var nettopp på Cubus å kjøpte ny bikini. Ikke for gravide da. Men jeg syns den satt bra på kroppen. Trusen er ikke for lav, men den går under magen og toppen er en fôret trekant bikini. Tenker at når ungen kommer så blir den enkel å grei å amme ifra også. Billig var den også. Så nå er jeg klar for familie ferie i neste uke.
Jeg gjor det samme. Brukte vanlig størrelse, men sku ha sjekket mef en størrelse ned. Men det er knuter så det er bare å stramme in manuelt.

Back
Topp