Badestol

Sorland

Forumet er livet
Noen som vet om nettsteder som selger det?

Pleier alltid å finne ting selv, men dette finner jeg ikke. Har vært innom ørtenogtusen steder (føles nå slik) uten å finne en badestol som Oliver kan sitte i. Den liggestolen han har begynner å bli litt liten, og han begynner å ville sette seg opp [&:]

Jeg kjøpte min på babyshop i 06,men finner den ikke på siden deres[8D]

Her fant jeg en[:D]
http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=492120

Tænk ju...[:D]

ORIGINAL: Sorland

Tænk ju...[:D]

Dæven sånn en skal vi og ha oss [:D]Thea er ei riktig badenymfe så her vil hun helst i badekaret og ikke den lille badeballen hehe [8|]

Vi har den - Veldig fornøyd - men sier bare: Hvis barna skal bade må du drite i maxlevel'et på stolen! Det er max level akkurat oppfor setet de sitter, så skal man bare ha vann dit blir bare en liten del av rompa våt [8D] Vitsen er jo at de skal bade, så her fyller jeg godt oppfor - følger jo godt med hele tiden uansett! [:)]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Vi har den - Veldig fornøyd - men sier bare: Hvis barna skal bade må du drite i maxlevel'et på stolen! Det er max level akkurat oppfor setet de sitter, så skal man bare ha vann dit blir bare en liten del av rompa våt [8D] Vitsen er jo at de skal bade, så her fyller jeg godt oppfor - følger jo godt med hele tiden uansett! [:)]

Følge med må en uansett. Fatter ikke de som lar ungene sitte i slik uten tilsyn.
Blir jo nesten ikke noe vann å sprute med om en skal ha så lite som du beskriver her, må ha masse vann så det kan plaskes [8D]

Back
Topp