Badestamp spørsmål :D

Lemy2

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Kan jeg bade i badestamp snart 10 uker etter fødsel?
Noen som har peiling?
Og i forhold til amming og pupper og sånn, bør jeg være forsiktig i forhold til brystbetennelse? ( bli kald ) ?

Jeg tror ikke jeg hadde nølt med å gjøre det hvertfall :) Er vel når renselsen pågår at man ikke bør bade i slikt. Når det gjelder fare for brystbetennelse er jeg usikker, har ikke hatt tendenser selv, men ville vel vært forsiktig hvis jeg fikk det lett da?

Jeg tror ikke jeg hadde nølt med å gjøre det hvertfall :) Er vel når renselsen pågår at man ikke bør bade i slikt. Når det gjelder fare for brystbetennelse er jeg usikker, har ikke hatt tendenser selv, men ville vel vært forsiktig hvis jeg fikk det lett da?

Supert! Da gjør jeg det ! Er invitert på badestamp i kveld og har så lyst og bade!! :D
Har ikke hatt brystbetennelse til nå og renselsen er over for lengst!
Ha en fin kveld :)

Jeg hadde definitivt kjørt på! Nyyt :)

Det har jeg planer om i jula også, endelig! Er jo nesten ett år sida sist!

Badet rett før lille var 6 uker jeg. I et lite veldig oppvarmet basseng

Supert! Da gjør jeg det ! Er invitert på badestamp i kveld og har så lyst og bade!! :D
Har ikke hatt brystbetennelse til nå og renselsen er over for lengst!
Ha en fin kveld :)

Så herlig! :D Da hadde jeg gått for det ja ;) Har ikke hatt betennelse selv heller, så tenker at etter 10 uker er det ikke så stor sjanse for det :) Et herlig varmt bad må da bare være godt for hu mor :D
Kos deg! <3 :)

Så herlig! :D Da hadde jeg gått for det ja ;) Har ikke hatt betennelse selv heller, så tenker at etter 10 uker er det ikke så stor sjanse for det :) Et herlig varmt bad må da bare være godt for hu mor :D
Kos deg! <3 :)

Det var helt fantastisk! Satt og stampet meg i 1 1/2 time :P

Back
Topp