Badesåpe/skum.

hb77

Elsker forumet
Dere som bruker såpe, skum o.l. i badevannet, dusjer dere babyen før dere tørker dem, eller bare tørker dere dem med såpe/skum på kroppen? [:)] Jeg bruker fremdeles bare olje i vannet, og det skyller jeg ikke av. Hadde vært kost med litt skum i vannet, men jeg synes det blir så tungvint hvis jeg må dusje henne etterpå for å få av ho skummet. [:)]

Her bruker vi bare litt shampo i håret, men skyller ikke kroppen før hun blir tatt opp. Bruker fortsatt bare olje i vannet [:D]

har brukt skom i badekaret i mange mnd nå, han har alri hatt tørr hud... pleie heller ikje skylla han ittepå men d e jo ikje mange dråpane så sga t for å få masse skom [:)]
han elske skomme, prøve å fanga d [:D]

skyller ikke her...

Bruker som regel bare litt olje, men har noe sånn mildtbabyskumgreie som vi bruker av og til. Koselig med masse skum!

ORIGINAL: BølleBella

Her bruker vi bare litt shampo i håret, men skyller ikke kroppen før hun blir tatt opp. Bruker fortsatt bare olje i vannet [:D]

Jupp [:)]

Sjylde ikkej

skyller ikke nei[:D]

vi har skikkelig skumbad:) vi skyller heller ikke av før lille blir tørket:)

Jeg skyller alltid av etter badet uansett hva jeg har oppi, de tisser jo og alt mulig i det vannet [:-]

Og når jeg tenker meg om så pleier jeg å skylle av meg selv også om jeg tar et bad alene, så det er sikkert bare vane.
(og jeg tisser IKKE i badevannet mitt altså  [;)])

ORIGINAL: PilleMille

Jeg skyller alltid av etter badet uansett hva jeg har oppi, de tisser jo og alt mulig i det vannet [:-]

Og når jeg tenker meg om så pleier jeg å skylle av meg selv også om jeg tar et bad alene, så det er sikkert bare vane.
(og jeg tisser IKKE i badevannet mitt altså  [;)])

Ja, det er sant. Blir nok bare skrik her om jeg skulle skyllet av henne etter badet. Da måtte jeg tatt henne opp, fjernet baljen, så ned med henne igjen og på med dusjen. Tror ikke hun hadde kost seg med det. [:)]

Back
Topp