Baderomsvekta...

^Chunky^

Betatt av forumet
...viser at jeg har gått opp 5 kilo(!!!) på en måned. Dette kan umulig være normalt vel? Jeg spiser som vanlig, men må innrømme at jeg ikke skal ha medalje for å være i aktivitet[:(] Men jeg syns denne utviklingen er rimelig heftig!! Skal det virkelig straffe seg så mye med sofasliting???

Tror det er vanlig at det går litt i rykk og napp, at man noen uker legger på seg masse, og så står man stille en stund etc...

Heeeeelt normalt det ja! Vi legger på oss litt i rykk å napp i løpet av svangerskapet, mye av det skyldes att det til tider også produseres mer vann i kroppen. Og så er vi alle forskjellige, jeg "bestilte" kun kul på magen dette svangerskapet[;)] og har vert forsiktig med ka eg har spist, men har gått opp fra 63 til 82(!!!!!!!) kg allerede. Kan love deg det er miljøsjokk for kroppen min det!!!!!! Men men trøster meg med att det går nok raskt ned igjen denne gang og, sist forsvant 12 kg på 14 dager.

Det er godt og høre at det ikke bare er jeg som legger på meg en del. Jeg var på kontroll hos legen i dag og han sa at det ikke var noe å bekymre seg over, han sa at det var viktig å ikke begrense matinntaket for å regulere vekta. Så da kan jeg jo kanskje fortsette sofaslitinga litt lenger[;)]

Jeg har lagt på meg ca 5 kg, men kommer vel mer.. Skal til jordmor i morgen, vi får se da...

Legen min var så fornøyd med min vektøkning på 2 kg sist at han sa at det var heilt perfekt! ( av alle ting å si) Men eg trur ikkje eg har gått opp meir enn maks 1 kg nå og det er ein mnd siden. Eg venter på den støre økningen enda.. Veit den kommer..!

Jeg har gått opp nesten 4kg siste mnd. Har gått opp 7.2kg totalt, så nå veier jeg det samme
som jeg gjorde uke 38 sist jeg var gravid[8|] Sf-målet mitt er også høyere denne gangen (26cm,
uke 24+3), så kanskje det er en liten tjukkas der inne[:D]

Back
Topp