Baderom inspirasjon

Camillas

Elsker forumet
Noen som vil vise meg bilde av badet sitt? Trenger tips til vi skal bygge bad.

Tar gjerne imot tips om hvor man kan få kjøpt baderomsinnredninger som ikke er altfor dyre også [:D]

Vi bygger bad nå. Fått opp fliser. 60 ganger 60 fliser. Så stilige. Grått gulv. Gleder meg til det blir ferdig [:D]

ORIGINAL: Vero_

Vi har brukt kjøkkeninnredning fra IKEA på badet vi..[;)]

Det gjorde vi der vi bodde sist. Genialt [:)]

Noen av dere som har bilder da?
[:)]

Driver og pusser opp nå, så dessverre ingen bilder enda. Vansklig å finne den rette innredningen, mange fine, men ingen som passer helt inn i det jeg ønsker... [&:]
Her er det f.eks. ikke så gale priser da: http://www.sparmax.no/index.asp?action=produkter&avd=avd1&id=17&cattext=Baderomsm%F8bel  Meeen... [;)]

Se i tråden med bilder av hus både ute og inne[:D]

ORIGINAL: stineja

Ikke så flink med å legge inn bilder nei, men here goes:

(Får det ikke større;P)

Herlig med nytt bad :D

Utrolig stilig!! Jeg digger glassbyggerstein og utrolig kul belysning i taket!!!

Takk for mye bra tips, med linker og bilder [:)]

eg glede meg jammen til eg kan legge ut bilde av bade mitt no, ikkje lenge igjen..
veldig mange fine bad her forresten..

ORIGINAL: babyensmamma

Her er vårt da, som er veldig mye finere i virkeligheten enn på disse bildene syns jeg!
Pusset opp i fjor vi da! [:)]
På fix har de mange fine innredniger til en grei pris synes jeg, liker ikke butikken og servicen, men falt for innredningen!

hvor er dusjen deres fra? tenker på de dusjveggene? er det ok kvalitet? slipper vannet ut nederst der el på sidene, eller er den helt tett? husker du prisen?:)

Back
Topp