Badepark?

jealie26

Gift med forumet
Jeg mener jeg har lest et sted at man ikke bør gå i offentlig bad den siste delen av svangerskapet, stemmer dette? (sikkert diskutert det her på bv før kanskj?)Eller gjelder bare dette etter slimproppen har gått? Tenkte vi skulle dit i morgen...men jeg ble plutselig litt usikker på om jeg skal det lenger? Noen som vet? [:D]

om ikke slimproppen din har gått skal dette gå bra, jeg kommer sikkert til å bade ombord på båten neste onsdag så lenge proppa fremdeles er der[:D] men er nok viktig å vaske seg godt etterpå da vil jeg tro da vi kanskje er litt lettere utsatt..[:)]

Så bra [:)] Alltid betryggende å høre andres mening og viten om noe her inne [:)] Takk takk snupper....

bærre hyggeli snuppa[:D][8D][:D]

Det er ikke alltid slimproppen går.

ORIGINAL: Sommersmil

Det er ikke alltid slimproppen går.

Nei, det kan jo hende den blir der til fødselen er i gang....men det er vel den som forhindrer at bl.a. uønskde bakterier danser seg innover der? Eller mener du at jeg ikke bør bade der?[;)]

Jeg fikk beskjed av jordmor om å holde meg unna boblebad ellers var basseng ikke farlig (så sant man ikke har merket slimproppen har gått).

Back
Topp