Badeolje :)

Svanefruen

Er så lykkelig!!!! :)
Oktoberskatter 2014
Det er jo et haaaav av oljer der ute! Mange av disse blir våre søte små ganske glatte av, så jeg fikk tips om denne rengjørings oljen av søskenbarnet mitt. Hun har brukt den på begge barna og de har hatt en myk og fuktighets dekket (er jo individuelt) hud på barna sine. Viktigst for meg var det faktum at barnet ikke blir kjempeglatt i vannet eller hvis man senere tar det med seg i dusjen, på baby svømming o.l.

Apotek 1 har 30% på den nå, ordinær pris 350kr. Kostbar men drøy, er 500ml i en flaske.

Så nå skal jeg bruke den andre
babyoljen jeg har kjøpt/fått på min egen tørre hud :P

image.jpg

Vil også anbefale burt bees, tar bort bebybek som bare rakkern!
Koster litt mye da, så håper den holder en stund :)
Jeg har en en bert bees baby shampoo shower ettelleranna, men har ikke brukt den enda siden det ikke står olje :P står det oil på din?

Jeg har bare kjøpt vanlig babyolje jeg :P Kanskje jeg tester ut noe annet når han kommer :P

Jeg har en en bert bees baby shampoo shower ettelleranna, men har ikke brukt den enda siden det ikke står olje :P står det oil på din?

Vi kjøpte et starterkit med oil, diaper-ornament, shampoo og badesåpe :)
Er nok kun litt av den olja som blir brukt, ser ikke helt behovet for shampoo og såpe før han begynner å bli skitten (type lære og spise selv der all maten havnet i håret)

Vi kjøpte et starterkit med oil, diaper-ornament, shampoo og badesåpe :)
Er nok kun litt av den olja som blir brukt, ser ikke helt behovet for shampoo og såpe før han begynner å bli skitten (type lære og spise selv der all maten havnet i håret)
Ikke sant, det tenker jeg også.

Jeg har alltid bare brukt noen få dråper i badevannet til snuppa. Da blir hun silkemyk uten at hun blir glatt. Merker fort hvis man har brukt for mye:P Bruker dr.greve og libero sin:)

Libero sin lukter bilolje.. :P Skal prøve dr greve neste gang

Har også burt bees til mini her :)

Ellers har apotekene en god serie, men husker ikke hva den heter. Og lucky duck har visst en serie som skal være veldig fin :) og fri for "alt" av rare stoffer etc :)

Har selv gått til innkjøp av serien Babyline, som man får kjøpt på Babyshop. Fri for alt tull som ikke er bra! Jeg er veldig bevisst på det siden det er så mye av de babyproduktene som inneholder stoffer som er feks hormonforstyrrende eller kan fremkalle allergier

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp