Badenymfe

12.03.11

Blir kjent med forumet
Noen flere som er blitt hekta på å ligge i badekaret? Syns det er så godt, kunne logge der dagen lang om så. Har vondt i ryggen og ribbein og føler at alt blir borte mens jeg bader. nedturen er etterpå, smøring av hele kroppen etc, det er jo nesten utmattende nå for tiden hehe[:D]

åh skjønner hva du mener, var bortreist forrige uke og de hadde badekar. søndagen var de i barnedåp å jeg lå i badekaret. noe så deilig!!!! hadde jeg hatt badekar hadde jeg nok ligget der og plasket titt og ofte [:D]

Om jeg hadde hatt badekar så hadde jeg nok bod der, men vi har ikke.... snufs...

Men har tenkt så mange ganger at det hadde vært deilig, ikke pga smerte eller noe, bare for kos

ligge i badekare når eg har mulihet for dt :) e så utroli deili... :D
låg der konstant når eg venta på fuste mann også :)

Eneste som mangler er en sånn stol(slik som babyene ligger i når de bader) så kan man ligge helt uanstrengt å lese[:D]

hadde jeg bare hatt badekar så... [&o]
tenker på det hver gang jeg STÅR i dusjen. skal sååå få meg badekar når vi flytter [:D]

har dessverre ikke badekar, men sitter i dusjen hver kveld, stakkars strømregning og vanntank hehe.

ORIGINAL: 12.03.11

Eneste som mangler er en sånn stol(slik som babyene ligger i når de bader) så kan man ligge helt uanstrengt å lese[:D]

SV: Badenymfe - 27.02.2011 22:20:54   

lissiliz
Nytt medlem

Medlem siden: 22.01.2011
Status: ikke pålogget Om jeg hadde hatt badekar så hadde jeg nok bod der, men vi har ikke.... snufs...

Men har tenkt så mange ganger at det hadde vært deilig, ikke pga smerte eller noe, bare for kos

(som svar på 12.03.11)
Rapport | Innlegg nr.: 3

Hadde vært genialt, jeg er så kort at jeg bare sklir ned om jeg skal slappe av jeg, så må legge hånduker bak hode og nakke for og ikke skli ned under vann, er litt slitsomt for må holde meg oppe med føttene[&:]

Back
Topp