~ Badene våre (felles galleri) ~

ORIGINAL: Lillegulljuni09

Du da Marit mor? Skal vi ikke få se dine rom?

Ser du ikke bildene ?? [8|]

Må legge ut du også [;)]

skal bygge inn varmtvannstanken og henge forrheng forran den også ettervært[:)]

har planer om å male baderoms innredningen hvit, å feste glass knotter på.(sambo trenger bare litt overtaling)[8D]

Badet vårt.

Dytt![:)] Trenger inspirasjon til bygging av nytt bad her i huset![:)]

under oppussing[:D]

Så mange fine bad!!!

Mange flotte bad [;)]

Marit mor: De små lift gardinene, har du sydd de selv eller kjøpt de noen plass? [8|] Kjempefine var de i allefall!!

ORIGINAL: Cathrine83

Mange flotte bad [;)]

Marit mor: De små lift gardinene, har du sydd de selv eller kjøpt de noen plass? [8|] Kjempefine var de i allefall!!

Hei [:)]

Liftgardinene har min mor sydd til meg, da jeg fallt så for det stoffet... 4 år siden jeg kjøpte det nå.. [:)]

ORIGINAL: snuppe07ogspire09

maritmor og bonpia!!! Jeg lurer på hvilke mål det er på dusjkabinettene deres?? Og hvor mye betalte dere for de? Digger det når det er sånn at det fungerer som et lite badekar!!

Vi skal pusse opp vårt 3 kvm. bad nå i sommer, gleeeeder meg masse!! Vil ha sånn dusj men må være riktig mål så vi får plass i minibadet vårt[8D]

Maritmor jeg syntes baderomsinnredninga di var så fin, synd vi ikke har plass til en sånn en her. Så så kjekt ut med masse skap og skuffer.

Kjempefine bad alle sammen!! legger ut vårt etter sommern jeg[;)][8D]

Heisann [:)]

Mener det er et vanlig 90x90 badekar/steamdusj vi har.. Vi fikk dessverre ikke plass til noe boblebadekar på badet vårt, så da var jeg veldig fornøyd da vi kom over denne steamdusjen med kar i bunn. Så får barna badeiallefall [:)] Eldste jenta er snart 5 år, og har fortsatt god plass der. Tenker ho vokser utav det i takt med at ho muligens vokser ifra bade-interessen og heller vil dusje, kanskje.. [:)]
Det finnes også 120x120 steamdusj/badekar vet jeg.. Hadde nok satset på det istedenfor vanlig boblebad om vi hadde hatt plass. Dusj og stort badekar i ett [:)]
Og jeg er virkelig fornøyd med bade innredningen vår også, deilig med masse skap og skuffer! Vant til en enkel 60' innredning fra leilighets-livet, så... [8|]

Skal vi se...
Her er badet vårt. Har byttet ut dusjen med en svær steamdusj med boblebad nå da. tror ikke jeg har bilde av den.. Men kan knipse etterpå å legge ut oppdatert om det er ønskelig.

Her er iallefall en smakebit:

Skal ta bedre bilde etterpå jeg! [:D]

den her var bare kjempe lekker, hvor er den kjøpt ???

Dytter litt på denne jeg. Trenger masse inspirasjon.

Har spesielt lyst til å se hvis noen har en litt mer "tradisjonell" stil, prøver desperat å finne noe som passer siden vi har et gammelt hus... [;)]

Til dere andre: Kjempeflotte bad! Missunner dere moderne "skuffseksjoner"...

Utrolig praktisk med sånn dusj med kar i! [:)]
Hvor mye ga du for det? kjøpte det hvor?

Back
Topp