Badeland

IselinElisabeth

Andre møte med forumet
Hei alle mødre! emoticon

På søndag skal vi til badeland/superland i Sarpsborg. William (9 mnd) har bare badet i baljen sin og det er noe han virkelig elsker så nå har vi bestemt oss for å ta en tur på badeland.

Noen som har vært der med sine søte små?
Er det noe spessielt jeg skal ta med?

Krysser fingerne for at dette blir en super opplevelse for alle tre! :)

Eneste jeg kan komme på er badebleie ;) Badering/stol til baby er kjekke, da sitter ungen greit uten at han må bæres hele tiden, en trenger da kun å holde litt i ringen mens ungen spreller i vei :)

Det er kjempe fint der,var der i ste:)
Er et baby basseng der,også et litt større for større unger.
Var der med en 4åring jeg da å det gikk greit,Men husk badebleie,det var påbudt!:)

Var der i påsken med min på 5,5 mnd, to jenter på 4 og en gutt på 3. Hadde det veldig koselig, men ta for all del med mat og drikke, vi sto 35 minutter i kø og ventet i 40 minuttet på maten etterpå. Og vi bestilte pølse og pommefrites! Det var flere familier som opplevde det samme, en familie ventet totalt 1 ,25 time på en pizza...
Vi fikk kjøpt badebleier hos betjeningen :)

Ikke vær så lenge i vannet første gangen, de blir raskt slitne. Ha et tørt håndkle klart til å tulle rundt ham med en gang dere kommer opp igjen og smett av bleia samtidig. Det blir kjapt kaldt for en liten kropp.
I vannet så bør han være under vann til skuldrene så mye som mulig, igjen fordi de blir raskt kalde.

Hvis han passer oppi babystolen enda så ta den med inn, legg et engangs stelleunderlag oppi og så legger du ham i en tørr håndduk oppi der når han er dusjet og ferdig etter badet. Der kan han ligge mens du dusjer deg ferdig selv :-) Så ha med plenty av håndduker, noe godt å spise på (smoothieposer for eksempel) og bare kos dere! :-)

Tusen takk for informasjonen! :)

Vi kan bruke de badebleine som blir solgt i butikk?

Ha en flott kveld videre! :)

Tweak skrev:
Ikke vær så lenge i vannet første gangen, de blir raskt slitne. Ha et tørt håndkle klart til å tulle rundt ham med en gang dere kommer opp igjen og smett av bleia samtidig. Det blir kjapt kaldt for en liten kropp.
I vannet så bør han være under vann til skuldrene så mye som mulig, igjen fordi de blir raskt kalde.

Hvis han passer oppi babystolen enda så ta den med inn, legg et engangs stelleunderlag oppi og så legger du ham i en tørr håndduk oppi der når han er dusjet og ferdig etter badet. Der kan han ligge mens du dusjer deg ferdig selv :-) Så ha med plenty av håndduker, noe godt å spise på (smoothieposer for eksempel) og bare kos dere! :-)

Dette gjorde vi, og det var utrolig lettene!  Badebleiene fra butikk er de samme som han selger i kiosken, badering er jeg litt usikker på :/ Hadde nok tatt med dette på forhånd også.

Back
Topp