Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var egentlig noe slikt vi hadde tenkt på først, men så oppdaget vi at det ble for trangt. Veldig smalt bad... Så vi har kjøpt stellebord som skal stå inne i et smalt hjørne, hvor vi må stå på kortsiden![]()
Vi skal ha dette. Heter nala. Er veldig lett og med hjul, og har badekar som du kan ta ut når baby er for stor til å bruke det. Vi har lite bad, og må snu på stellebordet for å komme til alle skapa.
Jeg har kjøpt denne av en venninne. Ikke hentet den enda ellers skulle jeg tatt bilde for deg.Noen som har prøvd den bøtten som heter Schnuggle? Den ser endel større ut en tummytub, men har ikke fått sett den live. Den finnes det iallfall stativ på.
Har veldig grunn og flat vask, som ikke er egnet til bading. Og kjøkkenet er i en annen etasje... Og så vil jeg gjerne at bading skal være ei koselig stund, det både liten og stor har det behagelig
Vi har ganske trangt bad, så stellekommode med badekar utgikk. Noen som har gode forslag til badeløsninger som samtidig tar vare på ryggen til oss voksne? Orker ikke å sitte på huk og bade babyen i balje i dusjen...
Sånn gikk vi for.Vi tenkte å gå for badebalje med stativ, slik som dette: https://www.jollyroom.no/babyutstyr/baderom/badebaljer/kaxholmen-stativ-badebalje
Vi har noe lignende og var superfornøyd med det da jentungen var baby.Sånn gikk vi for.
Tror det kan fungere kjempe greit!
![]()
Vi skal ha dette. Heter nala. Er veldig lett og med hjul, og har badekar som du kan ta ut når baby er for stor til å bruke det. Vi har lite bad, og må snu på stellebordet for å komme til alle skapa.