Badekar til 4 åring

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Har ei på 4 år som gjerne vil bade av og til hjemme, men vi har bare Stokke-badekaret å syns det e litt lite til henne nå. Er ikke ute etter et stort og skikkelig badekar som kjøpes på baderomsbutikker for det har vi ikke plass til her.

Hva bader deres 4 åringer i? Og hvor kan det kjøpes?

Har badebalje fra IKEA som brukes enda. Han har greit med plass i den. Ofte vil han dusje istedenfor å bade, så den blir mindre og mindre brukt da.

Vi bruker en stamp vi kjøpte på Europris. Både fireåringen og sjuåringen bader der, hver for seg da. Brukes til å bære rene klær utenom :P

Vedlegg

• 6B73C888-68A1-4706-8E90-4CD8E0077741.png
    6B73C888-68A1-4706-8E90-4CD8E0077741.png
    66 KB · Visninger: 8
Vi bruker balje fra IKEA. Snart 6 åringen bader enda i den.

Vi bruker en stamp vi kjøpte på Europris. Både fireåringen og sjuåringen bader der, hver for seg da. Brukes til å bære rene klær utenom :p
Denne er genial!, jeg får nesten plass sjøl :hilarious:
Brukes på samme måte her :)

Vi bruker en stamp vi kjøpte på Europris. Både fireåringen og sjuåringen bader der, hver for seg da. Brukes til å bære rene klær utenom :p
Denne har vi også, og selv om badenymfen her bare er 1,5 år enda ser jeg jo at dette kommer til å vare mange år enda :)
Veldig fint!

Har et vennepar som også bruker denne, de er veldig fornøyd. 4åringen deres er veldig lang.

Har et vennepar som også bruker denne, de er veldig fornøyd. 4åringen deres er veldig lang.
Jeg er 162cm, får som skrevet nesten plass :hilarious::hilarious:
Får plass til både rumpe og tær, men den er litt lav til at jeg får bada ordentlig :hilarious::hilarious:

Min vokste fra største baljen da han var 5 år
Ville kjøpt om jeg skulle kjøpt noe nå

Back
Topp