Badekar/jacuzzi

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Er det noen som vet om en kan ta det nå? Tenker mest på jacuzzi da, siden det er det som frister mest:p
Har legetime på torsdag så kan jo høre da. Jordmor trodde det skulle gå fint, meeeeen mente jeg kunne forhøre meg med lege for sikkerhet skyld.

Bør vel gå fint det. Pass på å drikk mye i boblis. Der kan det bli varmt.

Har vel vært snakk om en bakterie som kan komme i boblebad, men er vel så liten sjanse, at de ikke fraråder :)

Skulle virkelig ønske jeg hadde et badekar hjemme. Sukk :)

Jeg hørte man ikke burde ta det (jacuzzi), men kommer vel sikkert litt an på hvor du gjør det. Et slitent, overfylt badeland ville jeg kanskje holdt meg unna.
Og pass på drikke nok, og hvor varmt det blir, som nevnt her :-)

Vi har akkurat skiftet vann i jacuzzi og venter bare på det skal bli 38 grader oppi der, så den skal være helt ren og godt kloret :) Spørs om jeg skal prøve meg på et lite kvarter eller noe slikt i kveld da:)
Jeg får liksom ikke hele kroppen under vann lenger når jeg setter meg i badekaret:p

Jeg hørte man ikke burde ta det (jacuzzi), men kommer vel sikkert litt an på hvor du gjør det. Et slitent, overfylt badeland ville jeg kanskje holdt meg unna.
Og pass på drikke nok, og hvor varmt det blir, som nevnt her :-)
Mente også på jeg hadde hørt det, men dette er vår private og det er kun jeg og mannen som har sittet i det fra før. Også før vi skiftet vann. Gjør underverker for bekkenet mitt:)

Sendte inn spm til jordmor Siri, og her er svaret jeg fikk i tilfelle noen andre også lurer;

Jacuzzi: Hei!
Jeg er gravid i uke 37+3, kan jeg da ta jacuzzi? Dette er vår private, og den er helt ren og godt kloret. Holder 38 grader.
Har ikke tatt jacuzzi siden jeg var i 2. trimester, så blir litt usikker nå som det er så nærme fødsel.
Takk for svar :)

Siri svarer: Hei!
Det kan du, men ikke alene i tilfelle du får blodtrykksfall, så noen kan fiske deg ut så du ikke drukner.
Det er ikke farlig.

Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri

Sendte inn spm til jordmor Siri, og her er svaret jeg fikk i tilfelle noen andre også lurer;

Jacuzzi: Hei!
Jeg er gravid i uke 37+3, kan jeg da ta jacuzzi? Dette er vår private, og den er helt ren og godt kloret. Holder 38 grader.
Har ikke tatt jacuzzi siden jeg var i 2. trimester, så blir litt usikker nå som det er så nærme fødsel.
Takk for svar :)

Siri svarer: Hei!
Det kan du, men ikke alene i tilfelle du får blodtrykksfall, så noen kan fiske deg ut så du ikke drukner.
Det er ikke farlig.

Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
He he he, herlig svar;)

Har fått beskjed om at bading et helt greit frem til proppen går. .. det skal være tett til da; )

Back
Topp