Badedrakt

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Skjønner at vi kommer til å blø, bruke tykke bind osv - men om formen tillater det vil jeg ikke sitte hjemme i solsteika i sommer, heller på stranda :)

lurer på om noen har en flatterende badredrakt å anbefale, gjerne ikke heeelt stramt stoff og litt ekstra nedentil? Utgangspunktet litt før graviditet er liten og litt rund, med mest på magen ;)

på forhånd takk!
 
Seafolly har noen skikkelig fine boyleg badedrakter. Har selv som jeg kjøpte etter forrige svangerskap. Stoffet på magen var spesielt digg synes jeg, fordi det liksom skjulte litt. Og ikke minst ble ammepuppene dødsfine i den!
Liker du ikke bokserformen, kan du få kortere også. Se screenshots.
 

Vedlegg

  • 7F85288C-BD25-4892-ADF4-2695A0C00B51.jpeg
    7F85288C-BD25-4892-ADF4-2695A0C00B51.jpeg
    27,2 KB · Visninger: 44
  • 88BC9722-A7A5-4EF6-A780-0698A712B386.jpeg
    88BC9722-A7A5-4EF6-A780-0698A712B386.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 43
Last edited:
Helt ærlig så driter jeg i hva andre mener etterpå! Blir overdel og mørk vid fotball shorts i mørk farge. Nå bor jeg heldigvis avsides så kan reise på steder med mindre folk- det hjelper litt :) Jeg har masse strekkmerker overalt, men kroppen min har lagd ett nytt menneske og samboeren min synes fortsatt at jeg er super fin (det teller mer enn ett hvert blikk fra andre) Så får heller alle andre gå rundt å se ut som de fortsatt er 16 år. :hilarious:
 
Seafolly har noen skikkelig fine boyleg badedrakter. Har selv som jeg kjøpte etter forrige svangerskap. Stoffet på magen var spesielt digg synes jeg, fordi det liksom skjulte litt. Og ikke minst ble ammepuppene dødsfine i den!
Liker du ikke bokserformen, kan du få kortere også. Se screenshots.
Tusen takk for tips! :)
 
Sniker
Lindex har fått noen veldig gode bikinitruser med høyt liv, som gjør at jeg endelig føler meg fin i bikini. 2,5 år siden jeg var gravid, men kroppen er jo ikke den samme som før for min del.
De har også fine badedrakter :)
 
Back
Topp