Badedrakt med skjørt

HopsiDaisy

Forelsket i forumet
Sommersesongen nærmer seg og jeg er på jakt etter badetøy. Jeg har nå to små barn og er opptatt av at jeg ønsker å føle meg komfortabel i badetøyet, da det nok blir en del leking med barna på stranden. Jeg har derfor sett en del på badedrakter med skjørt. Jeg er normal i kroppsstørrelse (str. 38/40), men har naturlig nok litt ekstra på mage/lår/rumpe etter 2 tette graviditeter. Føler derfor at jeg vil være mye mer komfortabel i badedrakt enn bikini i år.. Eventuelt bikinitopp og skjorts..

Spørsmålet mitt er - hvor kjerring er det med badedrakter med skjørt? Ser blant annet på denne typen:

Vedlegg

• badedrakt.jpg
    badedrakt.jpg
    6,9 KB · Visninger: 61
  • badedrakt2.jpg
    badedrakt2.jpg
    7,4 KB · Visninger: 66
  • badedrakt3.jpg
    badedrakt3.jpg
    3,5 KB · Visninger: 67
Til ts så likte jeg det siste forslaget, altså den sorte modellen. God badesesong:cool:

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg bruker ofte badedrakt med sarong knyttet rundt hoftene, det føles helt ok.

Ville ikke gått for badedrakt med skjørt jeg ihvertfall :-)

Men tankini kan funke! Selv har jeg investert i en god bikini med høyt liv på trusa og god støtte i bh, litt 50-talls snitt. Skjuler en del den og :-)

Badedrakt med skjørt vil nok heller fremheve enn skjule det du vil at skal skjules. Ville heller ha kjøpt strandkjole/sarong og hatt rundt meg da, og heller småløpt ned og opp av vannet eller latt det ligge i vannkanten eller brette det litt opp når man vasser uti. Gjør jo ikke noe om det blir vått heller :)

http://www.hm.com/no/product/26618?article=26618-B

Badedrakt med skjørt vil nok heller fremheve enn skjule det du vil at skal skjules. Ville heller ha kjøpt strandkjole/sarong og hatt rundt meg da, og heller småløpt ned og opp av vannet eller latt det ligge i vannkanten eller brette det litt opp når man vasser uti. Gjør jo ikke noe om det blir vått heller :)

http://www.hm.com/no/product/26618?article=26618-B
Ja jeg tror dette ville ha sett bedre ut.

Det skal jammen jeg tenke på og ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Eg bruker det, for å skjule øverste del av lår osv :) Og da syns eg er greit, ellers er det ikkje noko badetøy eg er fornøyd med utenom. Inkludert badedrakt med skjørt.

Hva med badedrakt med en slags shortslignende underdel?

Back
Topp