Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med å sy selv?
Den var fin - og minner meg om badedraktene som surfere bruker. Jeg tok et kjapt Google søk på "surf badedrakt dame", "rashguard woman" og "badedrakt lange ermer" fikk opp flere treff. Forhåpentligvis finnes det noe i riktig størrelse til henne. Lykke til!
Dame Normal Badetøy Ett stykke Dykking Badedrakter Badedrakt Glidelås Midjekontroll Printer Blad Tropisk Dyp utringing Sportslig Ferie Badedrakter 2025 - €28.99
Jeg liker denne. Synes du jeg bør kjøpe den?www.lightinthebox.com
![]()
Surf Swimsuit, BLACK
Langermet badedrakt som er perfekt for surfing og andre vannaktiviteter og som solbeskyttelse. Badedrakten kan åpnes og lukkes med en glidelås bak. Laget av pustende, hurtigtørkende og 78 % resirkulert polyamid. Stoffet har 4-veis stretch som gir god støtte, passform og komfort.www.rohnisch.com
Dette er ikke et badedraktmønster da, men mer drakt man bruker for dansing og sånn. Har en søm i midja, så blir ikke helt likt: https://petitestitchery.com/collections/swim-leos-kids/products/kids-pothos-unitardHar ikke turt å begi meg ut på badedrakter e.l. i syingen.. men har du i så fall sett noe lignende mønster..?Vet ikke om jeg tør trikse så mye selv, siden jeg ikke er vant til å sy i lycra..
Dette er ikke et badedraktmønster da, men mer drakt man bruker for dansing og sånn. Har en søm i midja, så blir ikke helt likt: https://petitestitchery.com/collections/swim-leos-kids/products/kids-pothos-unitard
Tror ofte folk syr sånt av lycra, men jeg kan ta feil.
Her er en badedrakt, men den har ikke lange nok bein, bare passe ermer.
![]()
Kids Atlas Swimsuit and Separates
Adventure awaits…Do you have your Atlas? The Atlas will be your go to swimsuit for any adventure, big or small!Packed with options, from the stylish open back or modest one piece, to fun separates with multiple coverage and sleeve lengths, the possibilities are endless.Our favorite feature is...petitestitchery.com
Litt knot å sy i lycra ja..
Har knapt sydd her siden juli selv. Får se om det blir sydd litt til baby nå som permisjonen er starta, men starta permisjon med omgangssyke. Dårlig timingTakk, skal lagre den til når jeg evt tør prøve. Jeg har fremdeles et par kjoler som jeg ikke har lagt opp enda, enda de ble påbegynt... Tja, i august, september i fjor..dårlig tid til overs for sying for tiden
Men, prøvde meg på å kjøpe en våtdrakt/UVdrakt. Var det som kom opp i søket på surfedrakt, så får se hvordan hun hun liker dem.![]()
Har knapt sydd her siden juli selv. Får se om det blir sydd litt til baby nå som permisjonen er starta, men starta permisjon med omgangssyke. Dårlig timing![]()
Her har det mest vært bekkenet som har satt en stopper. Og har ikke tatt risken på å ødelegge bekkenet tidlig i svangerskapet. Håper du får sydd litt snart!Æsj, dritt. Jeg er sykemeldt, men hjemme med ei på nesten halvannet... Det gjør sitt med tid og energihovedproblemet ligger egentlig helst i at jeg ikke har plass til å sy. Må sitte ved kjøkkenbordet, og det krever litt mye å skal pakke opp alt utstyret, og deretter pakke det ned igjen, på begrenset med tid...
![]()
Her har det mest vært bekkenet som har satt en stopper. Og har ikke tatt risken på å ødelegge bekkenet tidlig i svangerskapet. Håper du får sydd litt snart!