Badedrakt for ungdom; kortermet+shorts?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Datteren har så lyst på en badedrakt ala dette:

Screenshot_2023-02-04-14-11-27-28_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Men minste størrelsen er 36, og det blir nok litt stort for ei på 13-14..
Så lurte på om noen hadde sett noe lignende, bare i ungdomsstørrelser (type 158-164)?

Ikke som jeg har sett, men dytter opp for deg :Heartpink

Den var fin - og minner meg om badedraktene som surfere bruker. Jeg tok et kjapt Google søk på "surf badedrakt dame", "rashguard woman" og "badedrakt lange ermer" fikk opp flere treff. Forhåpentligvis finnes det noe i riktig størrelse til henne. Lykke til!

Vedlegg

• Screenshot 2023-02-04 at 18.27.11.png
    Screenshot 2023-02-04 at 18.27.11.png
    1,5 MB · Visninger: 1
Hva med å sy selv?

Har ikke turt å begi meg ut på badedrakter e.l. i syingen.. men har du i så fall sett noe lignende mønster..? :) Vet ikke om jeg tør trikse så mye selv, siden jeg ikke er vant til å sy i lycra..

Den var fin - og minner meg om badedraktene som surfere bruker. Jeg tok et kjapt Google søk på "surf badedrakt dame", "rashguard woman" og "badedrakt lange ermer" fikk opp flere treff. Forhåpentligvis finnes det noe i riktig størrelse til henne. Lykke til!

Kanskje jeg får prøve søke mer på dét!
Hun ønsker seg veldig gjerne noe som har både *shorts* og korte ermer..
Har prøvd å ty til badedrakt + shorts, men det ble litt ubehagelig med begge deler, mener hun.

De fleste badedrakter er jo laget for å vise.. mer enn hun ønsker, og det var hun ikke så interessert i. Men det er godt mulig vi heller må finne noe todelt tankini eller noe i den duren, var bare veldig vanskelig å finne ting i "barnestørrelse".
Ikke bare-bare den overgangen mellom barn og kvinne, sånn sett.

Har ikke turt å begi meg ut på badedrakter e.l. i syingen.. men har du i så fall sett noe lignende mønster..? :) Vet ikke om jeg tør trikse så mye selv, siden jeg ikke er vant til å sy i lycra..
Dette er ikke et badedraktmønster da, men mer drakt man bruker for dansing og sånn. Har en søm i midja, så blir ikke helt likt: https://petitestitchery.com/collections/swim-leos-kids/products/kids-pothos-unitard
Tror ofte folk syr sånt av lycra, men jeg kan ta feil.

Her er en badedrakt, men den har ikke lange nok bein, bare passe ermer.

Litt knot å sy i lycra ja..

Dette er ikke et badedraktmønster da, men mer drakt man bruker for dansing og sånn. Har en søm i midja, så blir ikke helt likt: https://petitestitchery.com/collections/swim-leos-kids/products/kids-pothos-unitard
Tror ofte folk syr sånt av lycra, men jeg kan ta feil.

Her er en badedrakt, men den har ikke lange nok bein, bare passe ermer.

Litt knot å sy i lycra ja..

Takk, skal lagre den til når jeg evt tør prøve. Jeg har fremdeles et par kjoler som jeg ikke har lagt opp enda, enda de ble påbegynt... Tja, i august, september i fjor..dårlig tid til overs for sying for tiden :bag:
Men, prøvde meg på å kjøpe en våtdrakt/UVdrakt. Var det som kom opp i søket på surfedrakt, så får se hvordan hun hun liker dem. :)

Takk, skal lagre den til når jeg evt tør prøve. Jeg har fremdeles et par kjoler som jeg ikke har lagt opp enda, enda de ble påbegynt... Tja, i august, september i fjor..dårlig tid til overs for sying for tiden :bag:
Men, prøvde meg på å kjøpe en våtdrakt/UVdrakt. Var det som kom opp i søket på surfedrakt, så får se hvordan hun hun liker dem. :)
Har knapt sydd her siden juli selv. Får se om det blir sydd litt til baby nå som permisjonen er starta, men starta permisjon med omgangssyke. Dårlig timing :(

Har knapt sydd her siden juli selv. Får se om det blir sydd litt til baby nå som permisjonen er starta, men starta permisjon med omgangssyke. Dårlig timing :(

Æsj, dritt. Jeg er sykemeldt, men hjemme med ei på nesten halvannet... Det gjør sitt med tid og energi :p hovedproblemet ligger egentlig helst i at jeg ikke har plass til å sy. Må sitte ved kjøkkenbordet, og det krever litt mye å skal pakke opp alt utstyret, og deretter pakke det ned igjen, på begrenset med tid... :bag:

Æsj, dritt. Jeg er sykemeldt, men hjemme med ei på nesten halvannet... Det gjør sitt med tid og energi :p hovedproblemet ligger egentlig helst i at jeg ikke har plass til å sy. Må sitte ved kjøkkenbordet, og det krever litt mye å skal pakke opp alt utstyret, og deretter pakke det ned igjen, på begrenset med tid... :bag:
Her har det mest vært bekkenet som har satt en stopper. Og har ikke tatt risken på å ødelegge bekkenet tidlig i svangerskapet. Håper du får sydd litt snart!

Her har det mest vært bekkenet som har satt en stopper. Og har ikke tatt risken på å ødelegge bekkenet tidlig i svangerskapet. Håper du får sydd litt snart!

Ser den.. Håper du er blitt frisk...! Omgangssyke og gravid er ikke veldig gøy...

Tror vi må ordne noe mer plass før det blir skikkelig sying her, haha.. menmen. Skal prøve få ferdig kjolen min da. Den blir fin å bruke i sommer så.

Back
Topp