Badedrakt/Bikini for de med hengemage...

Dollface

Forumet er livet
VIP
og da snakker vi HENGEMAGE.. ikke sånn 2 mm over trusekanten...

Hvor finner jeg det? Gjerne noen som har litt hotpants-utseende?

Change [:)]

ORIGINAL: hissigproppen

thank you.. flere forslag? [:D]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: hissigproppen

thank you.. flere forslag? [:D]
[/quoteHar dere La senza?

Mulig de har.

www.figleaves.co.uk om du vil kjøpe på nett

Tror de har noen ålreite på ellos.no[:)]

Kaphal[:D]

jeg kjøpte meg en på reimers.. det var en singlett med hold inn pluss en hold in truse... kosta 700 da.. :/ men den var fin :)

sparkjøp

ORIGINAL: snuppah88

jeg kjøpte meg en på reimers.. det var en singlett med hold inn pluss en hold in truse... kosta 700 da.. :/ men den var fin :)

hvor/hva er reimers?
Har fått lov av gubben å svi av litt gryn på noe jeg tør å gå med i badelandet i dyreparken neste uke.. [8|]
Ellers har han sløst vekk 3 sesongkort der til ingen nytte.. [:-]

ORIGINAL: Mari Høna

det er jo litt mote nå med høye truser, så jeg tror du til å med kan finne de på h&m[:D]

Der finner jeg hverken bh som er stor nok eller truse som er brei nok over baken, så de har jeg gitt opp for mange størrelser siden [8D]

jeg kjøpte på lindex mener jeg... har faktisk mye sånt på spar kjøp også[;)]

ORIGINAL: theojora

jeg kjøpte min bikini på kappahl.... bh`n er jeg super fornøyd med, verre med trusa[:-] syns jeg ser så teit ut uansett...[&:]

jeg har en sånn hotpantsbikinitruse fra i fjor ellernoe.. og når jeg bretter ut den så får jeg litt sånn "shallow hal"følelse når han står og ser på det som egentlig er gigatruser i størrelse elefantrumpe [8D][:D]
Bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ brei liksom.. [:D]

ser ut til at mor skal på en ensom shoppingrunde i morgen tidlig ja.. *må stå opp tidlig så ingen rekker å gnåle om å få være med* [:D]

Fant noen fine på KappAhl på Sørlandssenteret på tirsdag..! Her er det både hengemage OG hengepupper, så det må liksom være litt str p åbåde bukse og topp.. Men jeg sprada nå rundt i badelandet der, så da kan nå vel du og..

Hvor mye den dekker magen vet jeg jo ikke, men jeg kjøpte 3 fra ELLOS. Bikinitruse med skjørt, som man kan dra opp eller ned etter hva man ønsker! DET var genialt for baken min i alle fall[8D] men jeg synes ELLOS har mange ulike fasonger og varianter... Og ikke minst - det er på nett[:D]

Lindex (tror jeg det var) eller så var det kappahl[:)]

Nå er jo jeg endel større enn deg da Dolly, men de hadde noen på Kappalh (hvordan det enn staves) som var veldig søte, flere som var med hotpantsliknende underdeler  [:)] Jeg kjøpte en i brun...

ORIGINAL: snuppa80

Hvor mye den dekker magen vet jeg jo ikke, men jeg kjøpte 3 fra ELLOS. Bikinitruse med skjørt, som man kan dra opp eller ned etter hva man ønsker! DET var genialt for baken min i alle fall[8D] men jeg synes ELLOS har mange ulike fasonger og varianter... Og ikke minst - det er på nett[:D]

tror ikke jeg rekker nettshopping.. badelandbesøk om ei uke.. [:-] 
sånn går det når en begynte slankekuren litt for sent i år også.. [&o][8D]

Back
Topp