Badebukse og babysvømming :)

Pmor

Elsker forumet
jentene i juni13
Vi skal på babysvømming for første gang i dag og kjenner at jeg gru-gleder meg [:)] Det er jo så mye nytt å forholde seg til, så er spent på hvordan det går :)

Men altså, jeg lurer fælt på hvordan det fungerer med denne badebuksa som snuppa skal ha på seg. Vi har fått beskjed om å bruke tettvevd badebukse og ikke badebleie. Men hvordan gjør man det etterpå med denne? Er det bare å ta den av som vanlig bleie og skylle i dusjen? Jada, føler meg litt dum nå, men men. Forstår ikke helt konseptet liksom. Bleien bruker å bli ganske full i løpet av kort tid, så er spent på om denne badebuksen holder alt inne.

Er det noen som har erfaring med slik badebukse og som kan opplyse meg litt? [:D]

Badebleien/buksen skal holde inn eventuell bæsj som kommer. Mn i den korte tiden man er i bassenget( ca 20min) skal det litt til for at babyen bæsjer.. tiss renner jo bare gjennom bleien.
Er vel bare å skylle badebuksen vil jeg tro og så vaske den når du kommer hjem. :-

Ok, da skjønner jeg litt mer [:D] Snuppa bæsjer ca 1 gang i uken, så tror nok det skal gå bra. Men litt guffent at tisset bare renner rett gjennom...? Særlig med tanke på at de fort svelger en del vann. Snuppa er fæl til å lepje i seg vannet i badebaljen om hun får mulighet i alle fall [8|]

ORIGINAL: Prillemor

Ok, da skjønner jeg litt mer [:D] Snuppa bæsjer ca 1 gang i uken, så tror nok det skal gå bra. Men litt guffent at tisset bare renner rett gjennom...? Særlig med tanke på at de fort svelger en del vann. Snuppa er fæl til å lepje i seg vannet i badebaljen om hun får mulighet i alle fall [8|]

hehe, tro meg - alle baseng er fulle av tiss. og tisset går rett igjennom på de badepleiene som selges også...det fikk jeg smerteli erfare en gang jeg var barnevakt for min niese og hun skulle ha nemobleie på...=)

vi fikk beskjed om å ha badebukse eller badetruse som satt fint etter og inntil beina. Hun sa de ikke bæsjer i bassenget og at tiss ikke gjør noe om kommer. det går igjennom uansett. ikke noe å tenke på hehe ikke lett å vite hva en skal ta på eller gjøre.. mange forskjellige meninger hihi lykke til i dag og kos dere!!!

Jeg aner ikke, her har vi fått beskjed om å bruke badebleie, evt badebuksa over. Så har brukt 2 sånne gratisbleier jeg fikk i en eske. [8D] men tomt for de, så ut å handle nye imorgen. [8D]

Back
Topp