Badebleie...

x1xKordame

Betatt av forumet
Noen som vet hvilke badebleier som er best,med tanke på komfor, lekarsje,ect.?Er det noen som ikke slipper urin rett igjennom eller gjør alle det?[8|]

Har ikke prøvd de... Så eg vet egentlig ikke...
Men etter som eg har forstått så er det bare "bæsjen" de holder på...
Men de er ganske store, er fra 12 eller 14 kilo og oppover eller noe i den duren tror eg..? [8|]

Vi har huggies sine... (tror det er sånn det skrives) De får du ned i 7 kilo, 7 til 12, og 12 til ettelleranna.
De holder bare på bæsj. Men så er det jo det som er mest ekkelt å få overalt.

ORIGINAL: maritnes

Vi har huggies sine... (tror det er sånn det skrives) De får du ned i 7 kilo, 7 til 12, og 12 til ettelleranna.
De holder bare på bæsj. Men så er det jo det som er mest ekkelt å få overalt.

ååhhh, det merket har eg aldri hørt om.... Genialt..!!! Hvor får man kjøpt disse?? [:D][:D]

Vi kjøpte de på meny. Men de pleier å ha de på apoteket. hverfall vitus apotek... kjøpt av kusina mi der...[:D][;)]

ORIGINAL: maritnes

Vi kjøpte de på meny. Men de pleier å ha de på apoteket. hverfall vitus apotek... kjøpt av kusina mi der...[:D][;)]

Åååh, da må eg leite neste gang vi skal over fjorden og til o'store'by.. [:D]

Takk,da skal vi se om vi finner disse i butikken...kjipt at det ikke finnes noen badebleier som holder litt på urin også...er så kjipt hvis hun skulle tisse når vi f.eks.er med på båttur med våre venners nye båt!!!

JA!!!Når det står "en badebukse som er en bleie" og "Disse badebuksene holder tett om alt" må det jo bety at de holder tett på urin også...Da vet jeg hva jeg skal ut å handle veldig snart

Det er ingen badebleier som holder på urin. Hadde de gjort det hadde de jo også holdt på vann og da hadde jo vitsen vært vekk!!![:)][;)]

Jeg har testet begge typene. De tisser rett gjennom begge[;)][;)] så vet dere det.

vet ikke hva jeg skal si til den. En venninne av meg lånte en bleie av trygve her for en bitteliten stund siden da vi var ute og bada. Ho gikk med den en liten stund. Venninnen min bar jenta si på armen, og plutselig kjente hun at det ble varmt og det rant nedover beinet... Da hadde lillejenta tisset og ho var klissblaut på t-skjorta.

Og min Steffen gjorde det samme da han var liten. Jeg var tom for bleier og tok på han en badebleie til jeg hadde vært på butikken. Og plutselig var han kliss klass...[:)]

Men dere kan jo prøve og se... gjøre deres egne erfaringer med det. [;)]

Begge de tilfellene var med huggies da... 

Jeg har forresten testet en i stoff også som de hadde på babyutstyrbutikk... men liker de engangs bedre. Vet ikke om de selger sånne i stoff lenger. Dette er over 5 år siden, før badebleiene kom.

ORIGINAL: bente:

Jøss, såpass!? Hihi, kanskje ikke det kuleste å gå i butikken med ungen på armen og plutselig risikere å bli klissvåt. [:D] Her blir det bare småturer med båt i sommer, så vi skal kjøpe en redningsvest og en pakke med badebleier av noe slag. Og la det stå til! [:D]

Det hadde jeg og gjort. Uansett så holder de jo på bæsj. Det er liksom det som er det ekleste å få overalt... De tisser jo ikke så mye av gangen. Ikke enda hvertfall.[:D]

Back
Topp