badebilder

lillevenn

Elsker forumet
her er tøffe jenta mi som bader

og som nis

Så söte de var!

hvilket kamera er de tatt med?? Har såååå lyst på undervannshus til kompaktkameraet mitt slik at jeg kan ta maaaange bilder. Synes det er så fint med UV-bilder! ...er vel for dyrt å kjöpe UV-hus til speilrefleksen....[&:]

De var jo bare helt nydelige, ~sol~, og så skjønt det med nisselua på. Hvordan klarte dere å ta bilde uten at dere holdt henne?

Var ikke jeg som tok bilde, det er med i prisen på svømminga.

kunne også tenkt meg noe som gjorde at en kan ta bilder under vann, eller må du ha et spesielt kamera da?

For noen flotte badebilder Lillevenn!!!! Skikkelig søøøøt tulle du har!!

Sol, Emma er nydelig som alltid. Det bildet hun er alene på; er det tatt mens dere sender henne? Veldig flott!

så fine bilder[:)]

Kjempe fine/kule bilder [:D]
Ser morro ut, å det ser virkelig ut som hun kooooseg seg.

ORIGINAL: Bens mamma

For noen flotte badebilder Lillevenn!!!! Skikkelig søøøøt tulle du har!!

Sol, Emma er nydelig som alltid. Det bildet hun er alene på; er det tatt mens dere sender henne? Veldig flott!

nå har jeg puttet inn bilder om hvordan vi gjorde det. se lenger oppe[:)]

Gosh, sikkert skummelt å slippe henne første gangen ja. Men ble supre bilder da.
Snakka om å sende Ben under vann på neste svømming med oss.[:)]

ORIGINAL: Bens mamma

Gosh, sikkert skummelt å slippe henne første gangen ja. Men ble supre bilder da.
Snakka om å sende Ben under vann på neste svømming med oss.[:)]

kurset vårt er ferdig, det. sendte de under vann noen ganger. Siste gangen ble de sendt på ,agen ned barnesklia. (bare halve vegen for de minste, da) DET likte ikke Emma[8D][:D]

Oj, slik tror jeg ikke vi har.
Vi får ikke blitt med på fredagen som kommer, og fredagen etter er det flytting, men får se om vi drar likevel.
Men siste gangen da skal vi for da er det utdeling av diplom og bilde-cd.[:)]

Back
Topp