Badebalje

BK92

Forelsket i forumet
Noen som har en badebalje å anbefale? :) Er det noen av de med nyfødt-innlegg som er suupergode? Den må ikke være sammenleggbar, vi har god plass.

Forrige gang hadde vi stellebord med badebalje men avløpsfunksjonen var så dårlig at denne gangen går vi for en som vi selv bare kan tømme i badekaret. Da kan vi ha den på gulvet også, så storesøster kan hjelpe til om hun er intr. i det.
 
Vi har fra Twistshake. Liker puten barnet ligger på
 
Har brukt Stokke sin med nyfødtinnlegg :) veldig fornøyd med den
 
Har brukt Stokke sin med nyfødtinnlegg :) veldig fornøyd med den
Er den grei å løfte når det er vann i? :) Av de bildene som ligger ute så tenker jeg at den kan «klappe» sammen hvis man skal løfte og tømme, om du skjønner.
 
Er den grei å løfte når det er vann i? :) Av de bildene som ligger ute så tenker jeg at den kan «klappe» sammen hvis man skal løfte og tømme, om du skjønner.
Tror ikke det er ett problem, men vi har aldri prøvd. Vi har hatt den i dusjen og bare tatt ut proppen i bunn når vi er ferdige. :angelic:
 
Er den grei å løfte når det er vann i? :) Av de bildene som ligger ute så tenker jeg at den kan «klappe» sammen hvis man skal løfte og tømme, om du skjønner.

Vi har den helst inni dusjen. Tror ikke det er så mange baljer som er veldig gode å flytte på med vann oppi, men det går. Hadde den utenfor dusjen da babyen var liten og flytta den etterpå. Da var det ikke såå mye vann oppi. Ble mye gris når baby etter hvert lå og sparka og plaska vann utover hele badet så det var greit å få inn i dusjen. Vi gikk over til å holde/støtte baby sittende rundt 4-5 mnd
 
Vi hadde Stokke med nyfødt-‘skje’. Veldig fornøyd med selve baljen, men skjeen funket bare sånn middels, men det var bedre enn å ikke ha noenting oppi (synes det var veldig vanskelig å bare holde babyen løst oppi baljen)
 
Er den grei å løfte når det er vann i? :) Av de bildene som ligger ute så tenker jeg at den kan «klappe» sammen hvis man skal løfte og tømme, om du skjønner.
Den er litt tung å løfte med vann i, men det går helt greit. Det står markert på siden hvor mye vann som skal være i. Vi har bare fylt opp til merket. Jeg vet ikke om den går greit å løfte om man har i mer.
 
Vi har stokke sin med nyfødtsete. Sete har vi aldri brukt, mest fordi jeg synes det er mer koselig og føles tryggere å holde han selv med den ene armen. Holder under skunderbladene hans, og "låser fast" den ene overarmen med fingrene mine. Funker supert for oss, og nå er lillemann 7 måneder. Vi kjøpte den minste størrelsen, det er kanskje det eneste jeg angrer på. For nå begynner det å bli litt liten plass, så vurderer å kjøpe den store. :bounce
 
Vi har stokke sin med nyfødtsete. Sete har vi aldri brukt, mest fordi jeg synes det er mer koselig og føles tryggere å holde han selv med den ene armen. Holder under skunderbladene hans, og "låser fast" den ene overarmen med fingrene mine. Funker supert for oss, og nå er lillemann 7 måneder. Vi kjøpte den minste størrelsen, det er kanskje det eneste jeg angrer på. For nå begynner det å bli litt liten plass, så vurderer å kjøpe den store. :bounce
Jeg synes også det går greit med det grepet :) Jeg gikk for Twistshake sin, hørtes ut som om setet er bedre der.. tenker det kan være fint med armene fri dersom storesøster skal hjelpe til litt, sånn etterhvert. Vi har et opplåsbart et som fungerer supert når de sitter passelig selv, det skal litt til for at de tipper over. Det kan vi ha i badekaret, så det er enkelt å tømme etc.
 
Back
Topp