Badebalje

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Vi har ikke badekar og til nå har gutten vår badet i badebalje fra barnas hus.. Nå stanger han både bein og hode i kantene og har blitt for stor for den så det blir mere vask med klut og vann enn kar-bad. Tips til hva vi kan bade han i mottas med takk! :)

Vi har hatt det samme problemet en lang stund nå... Kjøpte en større balje for et par måneder siden på Europris, men har vokst i fra den også nå. Og i tillegg har ho funnet ut at å sprelle i vann er suuupergøy,men funker kleint når det er lite plass. så etter få minutter var det minimalt med vann igjen i balja :-S
Begynte å ta henne med i dusjen, noe som funker ganske greit :-)

Men er liksom ikke helt det samme så vi har laget plass til badekar på vaskerommet. Kommer neste uke, gleder meg :-)

Finnes ganske store baljer også, men husker ikke hvor jeg har sett det. Sjekk på Coop Obs, Europris og sånne steder :)

Vi kjøpte en på en lokal babybutikk da den eldste vokste ut av babybalja, og den går enda. Håper den holder til hun kan begynne å sitte oppi der, for den er dyp nok til det :)

Vi har hatt en balje av merket Neo Nato som vi kjøpte på Rudo. Den er ganske stor og har en side med "ligge" del og en side med sitte del for når de er store nok til det. Den passer enda til min sønn som er 6 mnd neste uke og var 69,5 cm på 5 mnd kontrollen. Kan ikke se at den blir for liten på en stund. Den var ikke spes dyr (stor den kostet 399) og kan kjøpes med stativ også. Veldig fornøyd!

Jeg skaffet meg den badebaljen fra IKEA, ganske så fin for den er ruglete på bånn så babyen kan sitte oppi uten å skli. Stor med plass så hun får hatt badelekene sine oppi :) 

Back
Topp