Badebalje-hjelp

Det var som

Elsker forumet
Noen som kjenner igjen denne?
Jeg kjøpte denne brukt på finn da lillegull ble født (falt pladask for fargen og føttene hehe), og det står ikke noe info på den... Ikke noe navn eller produsent[&o]
Har lyst til å finne mer fra denne serien, om det er noen serie da[8|]

Dette er proppen en koala(?)

Noen her som vet??

vet ikke hva den heter men svigerinna har en samme i blå farge..
Hun kjøpte den på barneverden på sørlandssenteret...

ORIGINAL: ~StRaToS~

vet ikke hva den heter men svigerinna har en samme i blå farge..
Hun kjøpte den på barneverden på sørlandssenteret...

Takk for tips[:)]

Blir nok et par turer nedover sørlandet i sommer, og da vet jeg hvor jeg MÅ innom[:D] 

Hvem kan hjelpe Knotten litt mer?[8|]

ORIGINAL: Knotten

Fiorellina: ja det lurer knotten på også[;)]
Fiorellina kan ikke hjelpe Knotten - men er supernyskjerrig[;)]

Jeg har HEEEELE katalogen deres her.. Er mange forskjellige farger av den.

Merket heter Brevi, Badebaljen heter Dou Dou. Det går ann å få stativ til den.

www.brevi-italia.com

DER var hjelpen, ja[:D]

Vis ønskelig så kan jeg sikkert sende katalogen, internett siden må jo man være super italiensk for å forstå. Er en kraftig katalog. Mer en bok. Mye fine gøye designer ting.

ORIGINAL: Krista

Vis ønskelig så kan jeg sikkert sende katalogen, internett siden må jo man være super italiensk for å forstå. Er en kraftig katalog. Mer en bok. Mye fine gøye designer ting.

Næh, hadde du giddi det?

Næh, hadde du giddi det?

Klart det.. send meg en pm med adresse du så er den på vei i posten. De har butikken her i bergen så jeg kan være bestillings luringen din vis du ikke finner nett bestilling eller butikk i nærheten.

Næh, hadde du giddi det?

Klart det.. send meg en pm med adresse du så er den på vei i posten. De har butikken her i bergen så jeg kan være bestillings luringen din vis du ikke finner nett bestilling eller butikk i nærheten.

Weeeee, tuuuusen takk!!!

Sender deg adressen min nå, men om du sender meg kontonummeret ditt, kan jeg betale for den, og sendingen[:)]!

Næh, hadde du giddi det?

Weeeee, tuuuusen takk!!!

Sender deg adressen min nå, men om du sender meg kontonummeret ditt, kan jeg betale for den, og sendingen[:)]!

Nasj du snuppa! Jeg driver veledighet! Må du ikke ødelegge imaget mitt. Haha.. såååå tung er den ikke, den er på 140 sider med gøy! Og det er bestillings varer. Den er på engelsk men man bestiller i butikken her. Mye gøy!!!!!!

Back
Topp