Bade

Martine:)

Flørter med forumet
Junilykke2018
Nå som det er så varmt frister det å ta et bad, enten i sjøen eller et lite vann. Kan man gjøre det helt frem til fødsel?

Nå som det er så varmt frister det å ta et bad, enten i sjøen eller et lite vann. Kan man gjøre det helt frem til fødsel?

Jeg fikk beskjed om at det var ok OM ikke slimproppen hadde gått, men det var når jeg var gravid med dem to første i 98 og 00 Aner ikke om det er sånn enda. Hadde med infeksjonsfare og gjøre.

Ja, så lenge slimproppen ikke har gått. Jeg skal iallefall ut i bade vannet, men blir nok bare vassing for min del.

Jeg vasset nettopp, det var helt himmelsk for varme hovne bein. Tenkte jeg skulle bade, men når det kom til stykket ble jeg litt redd for å synke hvis jeg la meg på svøm uten å stå i bunnen 39+0 i dag. I følge internett ser det ikke ut til å være noe problem fram til proppen går.

Du kan bade. De endret på "reglene" for noen år siden. Da skulle du ikke bade i offentlige basseng som høygravid. De har gått bort i fra det. Kan bade frem til fødselen har jeg fått beskjed om.

Back
Topp