Bade???

~JollyPop~

Elsker forumet
Har sykt lyst på et deilig langt bad.... men er litt redd.. står i papirene at en ikke skal bade i kar, basseng, sjø 3-4 dager etter innsett... jeg er jo på rd 8.. men tenk om liksom...

hva hadde du gjort....???

personlig hadde jeg IKKE gjort det..

Jeg har enda ikke badet etter uttaket.
Men i morgen er det 14 dager etter uttaket så da blir det bading i deilige tyrkia [:D]

De på klinikken sa 10 dager etter uttak for å ikke risikere infeksjoner - og det er jo ikke noe man ønsker akkurat nå [;)]

da dropper jeg det... hehe... hade sikkert ikke turd uansett hva dere sa, men gud så deilig det hadde vært.... jeg elsker å bade når jeg trenger litt tid for meg selv til tanker og pleie... nå om dagene legger jeg meg på sofaen og sover istedet.. hehe.. da går tiden litt fortere.[:D]

kooooose deg på tur 11Giggs... en smule misunnelig ja...[&o]

klemklem til alle en regnfull høstdag

ORIGINAL: *justme *

da dropper jeg det... hehe... hade sikkert ikke turd uansett hva dere sa, men gud så deilig det hadde vært.... jeg elsker å bade når jeg trenger litt tid for meg selv til tanker og pleie... nå om dagene legger jeg meg på sofaen og sover istedet.. hehe.. da går tiden litt fortere.[:D]

kooooose deg på tur 11Giggs... en smule misunnelig ja...[&o]

klemklem til alle en regnfull høstdag

Takk snuppa [:)] sola titter inn her jeg sitter ved spisebordet. Men ser frem til den varme sola [:D]

Jeg også sover endel. Så trøtt for tiden atte [>:]

skal man ikke bade i bassen og lingnende etter innsett?? det var det ingen som fortalte meg!! jeg går jo på basseng trening hver uke da....bør vel droppe det da i allefall neste uke??

Fikk et skjema med etter innsett om noen følgeregler. Rart du inne har fått vite noe... Spør neste gang du treffer de [:)]

fikk beskjed om og ikek bade 14 dager etter utak jeg da, pga infeksjoner, men tror det er mange forskjellige beskjeder man får tydeligvis. På mitt skjema står det uthevet og NB: dERE MÅ IKKE HA SAMLEIE ELLER HA KARBAD FRA DET TIDSPUNKTET EGGLØSNINGSPRØYTEN SKAL SETTES OG I 14 DAGER FRAMOVER! Dette er gjennom rikshospitalet

hmm fikk beskjed om at man kan leve som normalt vi (sex blir jo usnsett litt "grisete i og med at jeg bruker den crinone gelen) fikk et ark med noe info på men kan ikke huske der stod noe om bading osv

man skal leve som normalt, men man har jo blitt stikki opp og det er jo sår så det kankett bli infeskjoner.

Vi fikk en laaaang liste sist gang.. Blandt annet ikke bade, ikke karbad, ikke solarium, badstu, sex etc etc i 14 dager etter innsett..

Har badet som gravid, så der tar jeg det med ro. Men da var jeg kommet litt ut i sv.skapet.[8|]

Er jo viktig å passe på tempen da... Ikke for varmt. Så jeg pleide å ha det litt kaldere enn normalt badevann for meg

ORIGINAL: siwro

personlig hadde jeg IKKE gjort det..

Sign, men jeg er med på tanken....[:)]

Back
Topp