Bade ute?

-Kjersti-

Glad i forumet
jentene i juni13
Kan de små bade ute?:)

På babysvømming så anbefaler de vel at vannet er 32-34grader. Men det er vel når de er bittesmå?!

Hva med ute? Kan de bade i basseng? Ute i sjøen?

Last edited:
Her bada han i sjøen på mandag da det var så varmt og fint vær. Var helt vill, vanskelig å ta han vekk igjen. Fikk bare noen minutter i vannet, det var ikke kaldt,

Her hadde vi fint måtte la han bade. Ellers kunne vi ikke vært i nærheten av vann. Han blir sint :p men har ikke gjort det enda. Har basseng i hagen. Slik vi kan varme opp vannet. Deilig ;) er 35grader der nå, så jeg bader jeg og :D :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så heldige dere er som har det så varmt. Her er det frysihjel i vannet. Brrrr..

6.4+ gr, så ingen bading her med det første :D hadde jo noen dager me d veldig varmt Vær, og da satt jeg bare badebalja :) stor kosa seg da :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Jeg tenker at om han krabber utti selv så er det greit.. Så da får vi se åssen det blir når vi reiser på bading.. Han var ikke intr i vannet i dag, men satt et lite støkke unna.. :)

Hei :) har kjøpt et lite badebasseng på ebay, som eg har på altanen, han ELSKER å sitte å plaske i det :) ganske kaldt vann... Hver morning går han til verandadøra og sier "dada"(bada) :)

❤️løvemor❤️leon❤️

Hei :) har kjøpt et lite badebasseng på ebay, som eg har på altanen, han ELSKER å sitte å plaske i det :) ganske kaldt vann... Hver morning går han til verandadøra og sier "dada"(bada) :)

❤️løvemor❤️leon❤️
Liiiiiiink! ;-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp