Bade/svømmeutstyr til de små

Redhead

Førstegangsmamma
Vi skal snart feriere i Danmark, i leilighet med basseng. Mitt spørsmål er hvilket bade/svømmeutstyr er egnet til de små? Jeg finner baderinger med hull til bena (0-1 år), vanlige baderinger (3-6 år) og armringer (3-5 år). Hva bruker man til bar på 1-3 år? Tips til annet av bassengleker og -utstyr?
Og: noen som har erfaringer med uv-drakter? Lønner det seg med badedrakt/romper eller todelt, tro?
 
En ettåring trenger bare mamma/pappas armer. ;)
Vi bruker ikke UV-drakt på vår 15mnd gamle sønn, kun vanlige klær og solkrem.

Badebleie og evt. en badetruse holder lenge. :)

De litt større barna kan jo bruke baderinger på armene og badering, hvis de er trygge på å holde på litt unna foreldrene. :)
 
Jeg bruker uv drakt, da det er mye enklere å smøre den seige solkremen på bare armer og bein. Det anbefales jo egentlig ikke å bruke armringer og sånn. Ville heller kjøpt en badeball eller noe annet kjekt :) Er du nervøs er det bedre å ha på redningsvest (er vel mest på brygge og ved sjøen)
 
Det lurer jeg på også :) vi skal til syden i august så jeg tenker UV-drakt på 2-åringen. Men hva slags flytegjenstand er lurt å bruke? Er de for små for armeringer?
 
ImageUploadedByBV Forum1469174783.160039.jpg

Vi bruker denne, 99kr på leketøysbutikken og den er knall :) umulig falle !
 
Det lurer jeg på også :) vi skal til syden i august så jeg tenker UV-drakt på 2-åringen. Men hva slags flytegjenstand er lurt å bruke? Er de for små for armeringer?
Se bilde jeg la ut :-D
 
Vi er på Mallorca nå og her har vi også med oss baby float. Den baderingen med hull til bena.. lille elsker den :) ellers har vi med oss hel uvdrakt, men den er ikke langermet eller lang i bena. Går til albuer og knær. Har kjøpt en uvgenser her nede så hun har en å nytte til etter å ha badet så hun slepper og gå rundt i våte klær. Har også med oss badebleie som vi sikrer ekstra med en badetruse utenpå :) ellers har vi på en vanlig solhatt, ikke uv :)
 
Back
Topp