Bade i basseng

sandra 22

Gift med forumet
Jeg er uke 30 nå, jeg kan bade i basseng fortsatt??
Leser jo mye forskjellig på nett...Men det står att de siste ukene anbefaler de ikke p.g.a infeksjonsfare..men ikke 10 uker før fødsel eller???Hva er ment som de siste ukene?3-4 uker før fødsel?

Jeg går ukentlig i trening i basseng pga bekkenet mitt.. Dette gjør jeg, og en hel gjeng andre damer helt frem til vi skal føde :-) Det er min erfaring hvertfall :-)

Så lenge slimproppen ikke har gått og du ikke har åpning så er det ingen problem å bade i basseng har jeg fått høre av jordmor :)

Eneste jeg fikk beskjed fra legen om å vær nøye med hygiene. Så her blir det tilegg ekstra underspyling etterpå:p kos deg!

Sent from my iPad using BV Forum

Sniker litt. Har hørt at man skal være forsiktig med bading i offentlige basseng de siste 3-4 ukene pga infeksjonsfaren, da er du sikkert trygg med bading nå. :)

Leste ein stad at man ikkje skal svømme etter veke 36, for i basseng vil man ikkje kjenne dersom vatnet går ;) hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Leste ein stad at man ikkje skal svømme etter veke 36, for i basseng vil man ikkje kjenne dersom vatnet går ;) hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skal man slutte å dusje og da eller?! Litt morsomt :))

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vel, jeg skal begynne med bassengtrening for gravide, så jeg tror nok ikke at de ville latt meg gjøre det om det kunne vært skadelig på noen måter:) bad i vei og kos deg du:) jeg tror det er snakk om de siste ukene det ikke anbefales og dra på en offentlig svømmehall ( akkurat søm det ikke anbefales å barbere seg nedentil den siste måneden) grunnet bakteriene som kan oppstå nedentil:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg badet og koste meg med storebror i helgen og det var så koselig:) Ikke minst godt og kunne føle seg lett som en fjær:D Haha trodde jeg hvertfall:)
Helt til jeg kom opp igjen fra bassenget da føltest magen ut som ett tonn,uff ville egentlig ligge bare og flyte resten av dagen kjente jeg.)

Jeg badet og koste meg med storebror i helgen og det var så koselig:) Ikke minst godt og kunne føle seg lett som en fjær:D Haha trodde jeg hvertfall:)
Helt til jeg kom opp igjen fra bassenget da føltest magen ut som ett tonn,uff ville egentlig ligge bare og flyte resten av dagen kjente jeg.)
Hehe, kjenner følelsen! :-P

Back
Topp