Bade i basseng med klor

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Mamma har et stort basseng i hagen som holdes rent med nettopp klor. Og det er sinnsykt varmt. Kan jeg bade der? Jeg har lest litt om det, men finner så mye forskjellig. Mange som sier at man kan bade så lenge slimproppen ikke har gått. Men jeg har mista to svære store klumper med slimpropp-materiale. Så jeg veit ikke om det er deler eller om alt er borte... Hva mener dere? Det er vel ikke sånn at vannet kommer opp til babyen? Isåfall blir den jo dusjet i "verre" ting... hvis dere skjønner hva jeg mener.

Hvis slimproppen har gått ville jeg vært forsiktig. Før den går sier de at det er veeeldig ufarlig! Mht varme så må du passe på at du ikke blir overopphetet selv, da kan fostervannet og babyen også bli det! :-)

Hvis slimproppen har gått ville jeg vært forsiktig. Før den går sier de at det er veeeldig ufarlig! Mht varme så må du passe på at du ikke blir overopphetet selv, da kan fostervannet og babyen også bli det! :)
Fader altså :( er jo umulig å unngå å bli overoppheta når det er så varmt, og jeg ikke kan legge meg i bassenget. Koker jo snart. Går inn når det blir ille, men vil jo helst ikke sitte inne å stirre ut på sola liksom.

Fader altså :( er jo umulig å unngå å bli overoppheta når det er så varmt, og jeg ikke kan legge meg i bassenget. Koker jo snart. Går inn når det blir ille, men vil jo helst ikke sitte inne å stirre ut på sola liksom.

Hehe, enig der! Kald klut over magen og knaske isbiter hjelper godt da! Også skal det sies at dette er ut fra hva jeg tenker og har forstått, det trenger ikke være sånn! :-)

Hent vannsprederen :) Deilig og forfriskende :)

Så lenge ikke vannet har gått, kan du bade.
Babyen blir ikke "badet" i noe som helst, den ligger jo inni fosterhinnen, og det er ikke som at det er et stort hull inn dit. ;)

Bare bad, kjøl deg ned og kos deg! :)

Back
Topp