Bade i badekar

*Knøttet*

Glad i forumet
Jeg har ei søster som desverre har mistet mange ganger.. Hun ringte meg tilfeldigvis da jeg satt i badekaret.. Hun sa da at det ikke var lurt å bade når en gravid.. At det kunne være større sjanser for å miste..
Har aldri hørt noe om dette.. Er det bare hun som er paranoid eller er det noe i dette?[8|]

Fryser ekstremt mye for tiden, så da er det så sinnsykt herlig å legge seg i badekaret med et godt blad[:D]

Har jeg alderi hørt om [8|] Jeg bader hele tiden ..

aldri hørt.. tar meg et bad rett som det er.. [;)][;)] skal ikke være farlig..
bare pass på at vannet ikke er kokvarmt liksom [;)]

(arrester meg viss jeg tar feil)
Du skal ikke bade etter slimproppen er gått... synes jeg å huske... åsså skal du ikke være i bastu
Hadde ikke vært redd for å bade i badekar nei... litt mer skeptisk i slutten (siste ukene før termin) værtfall til å bade ute....

det høres bare helt dust ut...

det er jo faktisk sånn at som gravid er jo blitt annbefalt å bruke basseng som trening, det er jo samme prinsippet...

nei kos deg i badekaret du søta...

det gjør nok ikke noe forskjell på et bad eller en dusj..

eller må vi holde oss unna den og???

*Sender masse varme til *knøttet* i tillegg*
jeg koker nemmelig over HELE F... tiden

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Du skal ikke bade etter slimproppen er gått... synes jeg å huske... åsså skal du ikke være i bastu
Hadde ikke vært redd for å bade i badekar nei... litt mer skeptisk i slutten (siste ukene før termin) værtfall til å bade ute....

det er rett, etter at slimproppen er gått så skal en ikke bade i kar. Dette er for å forhindre infeksjoner.

Jeg har hørt noe om boblebad jeg. At det ikke skal være så bra p.g.a bakterier.. Men badekaret hjemme aner jeg ikke noe om.

ORIGINAL: turteldue

det er rett, etter at slimproppen er gått så skal en ikke bade i kar. Dette er for å forhindre infeksjoner.

Sign [:D]

ORIGINAL: *Knøttet*

Da stoler jeg på dere fantastiske januardamer, og nyter mine daglige bad![:D] 

Nyt det du!!!! hørtes litt herlig ut.... jeg er enten iskald eller glod heit for tiden... å nå er jeg glod heit... så et varmt bad frista ikke akkurat nå.. men en annen dag frister d nok!!

Nyt det du!!!! hørtes litt herlig ut.... jeg er enten iskald eller glod heit for tiden... å nå er jeg glod heit... så et varmt bad frista ikke akkurat nå.. men en annen dag frister d nok!!

Jeg er nesten iskald hele tiden.. Nå ligger jeg under dyna og prøver å finne varmen..

Jeg er nesten iskald hele tiden.. Nå ligger jeg under dyna og prøver å finne varmen..

jeg sender MASSE varme til knøttet no...
kommer ut fra dusjen etter en IS KALD dusj....

jeg sender MASSE varme til knøttet no...
kommer ut fra dusjen etter en IS KALD dusj....

Varme tas imot med glede[:)][:)][:)]

Du kan ikke prøve å ha en kald klut tilgjengelig? Å drikke masse kald drikke? Brrrr.. blir enda mer kald bare jeg tennker på alt det kalde!

Du kan ikke prøve å ha en kald klut tilgjengelig? Å drikke masse kald drikke? Brrrr.. blir enda mer kald bare jeg tennker på alt det kalde!

hehehhe..
forsøkt forsøkt og forsøkt... hjelper ikke... hjelpes... hvordan skal det gå i tyrkia:O

lag smodie av frossen frukt......mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm det kjøler det.
Og trådstarter, kose deg med bad du. Laaang tid til du ikke bør det enda [;)]

hehehhe..
forsøkt forsøkt og forsøkt... hjelper ikke... hjelpes... hvordan skal det gå i tyrkia:O

Neineineinei...

Er trygt å bade...Det eneste er at det ikke er anbefalt å bade i klor, sjøen etc etter at slimproppen har gått...Og dette skjer jo som regel ikke før i slutten av svangerskapet...Om den i det hele detter ut da...[:)]

Vil ikke kalle henne paranoid, men en begymret og nervøs søster ja...[:)]

Gjett om jeg fikk lyst til å bade i badekar da[:-]

Følte bare for å slenge inn en kommentar her...
Jobber med utendørs spa og vi anbefaler aldri gravide å bruke dette under graviditeten pga varmen.
Et foster har ingen mulighet til å justere temperaturen i fostervannet, dette må vi gjøre for dem...

Alt med måte selvfølgelig, er ingen fare med å bade i badekar bare man har en fornuftig temperatur og kanskje ikke ligger der over lengre perioder. Man skal jo heller ikke bade lenge i kaldt vann som sjøen for eksempel av samme grunn som med varmt vann. Vi må regulere temperaturen til fostervannet slik at fosteret har det best mulig.

[:)]

Back
Topp