Bade eller dusje?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva foretrekker du?
Hva foretrekker barna dine?

Her elsker jeg badekaret mitt. Vesla på 6 uker hater derimot å bade, men elsker å dusje sammen med meg

Har både badekar og dusj på badet. Kan fort gå et par mnd mellom hver gang jeg bader. Dusjing er liksom noe jeg gjør for å bli ren, mens bading er mer for kos. Og bader mer om høst/vinter enn vår og sommer.

Vesla bader oftest, men sender henne gjerne i dusjen også. Lettere å spyle håret da.
Lillemann bader, men av og til tar jeg ham i dusjen med meg.

Siden begge ungene har eksemhud blir de verken dusjet eller badet spesielt ofte.

Dusjer, jeg. Badekaret river vi ut nå for å få plass til stellebord og nye skap på badet. Trenger mer oppbevaringsplass og badekaret ble aldri brukt.

Jeg er sær og syns det er ekkelt å ligge i badekar... Jeg foretrekker å dusje. Ungene liker best å bade.

Dusje. Signerer over at jeg syns det er sært å ligge i badekaret med all møkka. Elsker dog å svømme, men da i basseng etter en dusj. Og jada, jeg vet det er møkk der også ;) Småsøskene mine derimot elsker å bade eller sitte i dusjen med strålen over seg, samme gjorde jeg da jeg var liten :)

Vi elsker å bade men har ikke badekar dessverre

Har både dusj og badekar, men det er bare dusjen som blir brukt. Badekaret er knapt brukt på de seks årene vi har bodd her. Rekner med badekaret blir brukt litt mer etter mini er født, og han har vokst ut av badekaret i stellebordet

Har ikke stort nok badekar til meg :p (det er bare et lite et i dusjkabinettet)
Ungene foretrekker å bade.
Jeg bader hjemme hos mamma hvis jeg har muligheten :)

Jeg elsker å bade men det er for å kose meg, til vanlig dusjer jeg. Pleier som regel å dusje ifm bading uansett:p Barna liker både å bade og å dusje.

Kunne tenkt meg å bade. Men må være dypt da. Dekke alt opp til hodet.

Men blir oftest dusjen ;)

Jeg liker best å dusje. Eldste på 7 dusjer helst, de på 5 og 2 bader helst.

Back
Topp