bade..☺

likte de det fra første gang??? Gullet mitt likte det ikke☺men er bare 6 dager da så kan jo bli bedre?

Hjerteknuseren likte det de to gangene hun har badet så langt, men haaater å bli tatt ut av vannet stakkar:p

Min elsker det ❤️ elsker å se henne ligge i vannet og bare nyte det

Han likte d ikke første gang (på sykehuset), men etter vi kom hjem har han likt d veldig godt:) Sier ingen ting verken når han tas nedi eller opp.

Elsker det. Badet første gang på sykehuset 2 dager gammel. Ble helt salig i øynene. Har badet to ganger etter at vi kom hjem. Ikke fordi han trengte det, men nettopp fordi han likte det så godt ❤️

Frøkna her hater det:p Hun er som regel stille når vi tar henne oppi vannet, men så er det fulle sirener helt til hun er tørka og påkledt og har fått puppen:D

Min hater det! Skriker til han blir lilla og stiv som en stokk :dead: er så synd for hadde gledet meg til koselige badestunder..

Lille hyler i 2sekund akkurat når hun blir lagt i vannet, men roer seg raskt! Og da blir hun helt rolig! :)

Jeg leste et sted en gang at hvis babyen hatet å bade kunne man prøve å legge en klut oppå magen. Det er vel fordi man regner med at noen misliker å være såpass nakne.

I tillegg må vannet være passe varmt, ca 37 grader. Det skal ikke kjennes noe særlig varmt hvis du stikker din egen albue nedi vannet. Er man i tvil kan man jo måle med et steketermometer, det gjorde vi med førstemann :-)

Jeg leste et sted en gang at hvis babyen hatet å bade kunne man prøve å legge en klut oppå magen. Det er vel fordi man regner med at noen misliker å være såpass nakne.

I tillegg må vannet være passe varmt, ca 37 grader. Det skal ikke kjennes noe særlig varmt hvis du stikker din egen albue nedi vannet. Er man i tvil kan man jo måle med et steketermometer, det gjorde vi med førstemann :-)
Jeg målte med febermålet jeg☺ skal prøve med en klut neste gang.. ☺

Back
Topp