bad

Holder på med det nå så kan ikke svare enda dessverre. Syns det tar laaang tid, men vi tar det helt fra grunnen av da og gjør alt selv...

ORIGINAL: Helene...

Holder på med det nå så kan ikke svare enda dessverre. Syns det tar laaang tid, men vi tar det helt fra grunnen av da og gjør alt selv...

er det vi også skal gjøre.. er der vi hadde kjøkken før som skal bli til bad, så vi skal begynne å rive i helga.. [:D] gleeder meg, men ser for meg at d kan ta lang tid[&:]

Blir godt å komme igang tenker jeg ja. Vi er ikke helt der enda engang vi, holder på med å pusse opp et midlertidig bad vi skal bruke mens vi pusser opp det andre... [&:] Det blir bra da, nå får vi jo to bad...  Lykke til. [:D] Hvor mye tror dere dere kommer til å bruke forresten?

har vært å kikka på fliser i går og på badekar/toalett/seksjon i dag.. skal få pristilbud på dette. men har regna litt selv, og blir vel sikkert rundt 50 000 for fliser m alt som vi trenger til dette og ca 50 for boblehjørnekar,vegghengt toalett,dusjpanel og seksjon.. så kommer det jo rør,ledninger,lys,veggplater,gulvplater++[&:] HELDIGVIS har eg en handyman som gjør alt selv da[:D]
er et stort bad vi har , ca 15kvm2

hvor mye regner dere med å bruke?

vi brukte ganske lang tid, nesten 2 mnd... men gjorde alt selv og etter jobb etc og da tar det fort tid.. og det kom på 50 000 og da gjorde vi alt selv

ORIGINAL: stineliten

vi brukte ganske lang tid, nesten 2 mnd... men gjorde alt selv og etter jobb etc og da tar det fort tid.. og det kom på 50 000 og da gjorde vi alt selv

dere kom billig ut.. hvor stort bad har dere? og hva har dere på badet dusj? badekar? osv

ORIGINAL: Helene...

det gjør vi å, har holdt på lenge. men har hatt noen pauser.

hvor mye et bad koster kommer ann på hva type fliser dere velger. man får flis fra 99,- og oppover til flere tusen pr. kvadratmeter...og så kommer det ann på størrelsen på rommet ut i fra hvor mye man trenger.

Så er det innredningne, her får man rimelige hos ikea, eller et fra foss til 40.000

do, dusj/dusjkabinett, m.m koster, spesielt om man vil ha noe av god kvalitet, spesielt dusjkabinett bør være av god kvalitet for å slippe knirk, dårlig blandebatteri m.m...vi kjøper dusj fra porsgrun som er på kampanjepris til rundt 10.000...

Vi har et bad vi skal begynne på nå, to stykker skal legge fliser og de regner med å bruke 1 uke. 15 kvm gulv og 35 kvm vegg..fliser til det har vi betalt 7000 kr for. Fant billige fliser på megaflis som vi likte veldig godt, flaks med det. imet å det i tillegg koster nesten like mye som flisene...var vel rundt 4000-4500 for det..

innredning kjøper vi på ikea tror jeg, ca 5500

badekar ca 10.000

totalt er vi oppe i mellom 30-40.000 en plass da vi er ferdige. Men vi skal ikke ha noen innleide håndtverkere, skal man det blir det straks mere å betale.

og nå har også vi gipsveggene + at varmekablene er lagt i gulvet, det lå i hus prisen. Vi trenger elektrikker da flisene er lagt, men det er også i husprisen..

så bad priser avhenger av valgene man tar

Et tips er å se på Finn.no etter innredninger, badekar e.l. Er ikke kun brukte som blir solgt der. Vi kjøpte innrednigen av noen som skulle legge ned, eller få ut det partiet. Så fikk den litt billigere. Vi måtte kjøre 1 time for å hente det da. Men verdt det!

slenger inne bilde, så får du se;)

også er det vegghengt do til høyre for servantsakpet, men det har jeg ikke bilde av tror jeg

Back
Topp