Bad

Heheh. Jeg kunne det, men det hadde vært mer til skrekk og advarsel enn til inspirasjon ;)

Vi er i prosessen med å starte å renovere deler av huset, jeg bruker mye Pinterest for å få samlet inspirasjon. Går fort endel timer med bildesamling ;)

Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan badet blir, men jeg tror vi ender opp med mørkt bad. Jeg får så ro når jeg går inn på mørke bad, litt sånn spa-følelse. Så nesten sorte store fliser på veggen i dusjsone, tilsvarende farge på malte flater utenfor dusjen. På gulvet har jeg lyst på sort terazzostøp (epoxy med knust stein/marmor), er ikke så glad i å vaske fuger på gulvet. Innredning i tre for å få inn varme, også må vi jo ha skikkelig med belysning. Mørke rom krever jo endel mer belysning for å fungere.

Etterhvert så skal vi lage et lite bad i første etasje og, det tenker jeg kanskje blir litt mer fargerikt. Kunne godt tenke med hexagon-formede fliser i farger (turkis/blå/orange kanskje) på veggen.

ImageUploadedByBV Forum1461963700.215786.jpgbilde av gulv på badet.er veldig fornøyd med dette.ImageUploadedByBV Forum1461963749.372772.jpgog dusjen.liker best lyst gulv.har mørkt gulv på bad nr 2 og der viser alt støv osv

Hovedbadet er opptatt akkurat nå:P
Men her er bad nr 2:
ImageUploadedByBV Forum1462120016.057639.jpg
ImageUploadedByBV Forum1462120043.804438.jpg

Skulle jeg ha pusset opp badet (noe jeg gjerne vil, men ikke prioriterer), hadde jeg sørget for godt med skapplass og skuffer. Føler jeg har alt for lite oppbevaringsmuligheter, og hater at ting må stå fremme. Drømmen hadde vært et høyskap med plass til alt av håndklær og alt som jeg må ha fremme på en hylle nå.

Back
Topp