bad/vaskerom

luna mor

Elsker forumet
vi holder jo på å bygge ut huset...vi har et lite bad i hoved etasjen og skal nå ha et nytt ett i kjelleren...og vaskerom...men saken er at det blir 2 nesten knøttsmå rom  men har nå funnet ut at jeg kan slå de sammen og få ganske brukbar størrelse da..er det noen av dere som har eller har sett kombinert vaskerom/bad...

og har dere eventuelt noen tips til meg hvordan jeg skal gjennomføre det???

jeg har det ikke selv, men har sett og vet om mange som har det.
For å spare plass så er det lurt å sette tørketrommelen oppå vaskemaskina.
Og aller best om det lar seg gjøre: bygge inn vaskemaskin/tørketrommel i veggen. Og aller best av alt[;)] er å heve begge opp fra gulvet. Min 40 cm opp fra veggen ...slik slipper du unødvendig belastning for rygg og helse[;)]

ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#

Og aller best om det lar seg gjøre: bygge inn vaskemaskin/tørketrommel i veggen. Og aller best av alt[;)] er å heve begge opp fra gulvet. Min 40 cm opp fra veggen ...slik slipper du unødvendig belastning for rygg og helse[;)]

det har vi.....hehehe....VEEEELDIG GREIT!!!

ORIGINAL: luna mor

vi holder jo på å bygge ut huset...vi har et lite bad i hoved etasjen og skal nå ha et nytt ett i kjelleren...og vaskerom...men saken er at det blir 2 nesten knøttsmå rom[:-]  men har nå funnet ut at jeg kan slå de sammen og få ganske brukbar størrelse da..er det noen av dere som har eller har sett kombinert vaskerom/bad...

og har dere eventuelt noen tips til meg hvordan jeg skal gjennomføre det???

sparer jo og litt plass, ved å ta tørketrommel og vaskemaskin ved siden av hver andre..da får du iallefall en liten arbeidsbenk oppå..
vi har bad og vaskerom... men har det jo ikke som hovedbad liksom....så det er jo mest plass til skaper...

ORIGINAL: krølle..

ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#

det har vi.....hehehe....VEEEELDIG GREIT!!!

bilder????[:)]

.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/rooms/laundry/

vaskerom fra ikea!
nå har jo ikea tydeligvis 30kvm vaskerom skulle en tro da, men masse inspirasjon til hva man kan gjøre er dt innpå der hvertfall. søk på google å se om det kommer opp noen spennende sider der og[;)]

hvis vi får dt huset vi vil ha, så skal det lages vaskerom i kjelleren der, å da blir dt å ha vaskemaskin og tørketrommel ved sidenav hverandre med benkeplate over slik at man kan brette og sortere klær. så blir det sannsynligvis noe tørkestativ til taket ja som ei anna ei skriver her, det er genialt!

eeelsker å pusse opp jeg asså[:D]

sparer jo og litt plass, ved å ta tørketrommel og vaskemaskin ved siden av hver andre..da får du iallefall en liten arbeidsbenk oppå..
vi har bad og vaskerom... men har det jo ikke som hovedbad liksom....så det er jo mest plass til skaper...

sånn har vi,,,,kjempe greit,,,,men er ikke hovedbadet vårt da...men kjempegreit med benken og alle skapene,,,,,vi hadde oxo 2 små rom før,,,men ble mye greiere med et stort..

Ville hatt skyvedører foran vaskemaskine jeg,så ser du ikke det som står bak.
Er kjempestillig.Mamma har det på badet sitt.Ene veggen med skyvedører, og bak der har hun vaskemaskin, tørketrommel, varmtvannstank, og tørkestativ.Så ser resten av badet ryddig og stil rent ut.

ORIGINAL: AnnCN

sånn har vi,,,,kjempe greit,,,,men er ikke hovedbadet vårt da...men kjempegreit med benken og alle skapene,,,,,vi hadde oxo 2 små rom før,,,men ble mye greiere med et stort..

er ikke noen bilder her jo....blitt av de da???[:)]

Back
Topp