BAD TASTE party

Mokkemor

Gift med forumet
Ka legge dokk i det ordet? Me e invitert i ett slikt party. Men meg og maen hadde ulik oppfatning av hva slags party det var. [8|]

Det var det eg og meinte [:D] maen meinte at det var kostyme.

Hehe, det er litt artig med bad taste party, fordi bad taste for meg er det mange går med til vanlig. Kult å komme på bad taste party i venninnas hverdagsklær liksom...haha...og faktisk, var jo grønn bukse, adidas jakke og oransje strikker i håret en gang mote[:D]

ORIGINAL: EmsN

ORIGINAL: monjen

da kler man seg i stygge klær[:D]

Jupp.. Jeg hadde en grisestygg adidasjakke og grønn/gul bukse på meg, husker jeg.. Og oransje hårstrikker......[&:]

takk a! favorittantrekket mitt det[>:] bare jeg har lilla strikk...........

ORIGINAL: Snøkrystallen

Hehe, det er litt artig med bad taste party, fordi bad taste for meg er det mange går med til vanlig. Kult å komme på bad taste party i venninnas hverdagsklær liksom...haha...og faktisk, var jo grønn bukse, adidas jakke og oransje strikker i håret en gang mote[:D]

Den samme tanken har slått meg og.. eg syns jo mange går grimt i dag. Men smak og behag seie eg bare. Så kan jo kansje fort trykka noen på tærna der ja.....

I dag så jeg noe 'grimt' du kunne brukt... (på cubus eller lindex :p )

SVART PALJETT TIGHTS!!!

Det kunne du hatt [:D][:D] Også kreppa hår!!! Vet ikke hva slags topp dog.. [8D]

(Er ikke så glad i alt på 80 tallet nei... [;)] )

Back
Topp