Bad shape..

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Begynte å kjenne på det i går kveld. Det verka og hamra i hele kroppen. Den minste ting var vond. Vondt i alle ledd og til og med vondt å blunke. Ja, you name it!
I dag har heller ikke formen vært på sitt beste, jeg som hadde invitert familie til middagselskap, angret brått på det, for å si det sånn. Klarte kanskje spise en kvart porsjon av maten jeg forsynte meg av, og har ikke klart å få ned et eneste kakestykke! :o Har spist 2 brødskiver i hele dag, og det var til frokost.
Nå ligger jeg helt utslått på soffaen, hvor jeg forøvrig har ligget siden 18 tiden... ER så glad dagen her er over. Glad for at jeg klarte og holde ut for barna og familiens skyld, men likevell skyldfølelse for at jeg ikke har bidratt mer, i mitt eget selskap. Sambo har vært enestående!! <3
Bah, nå ble det mye klaging her. Men, er det noen fler som føler d sånn? Kan det være relatert til svangerskapet, eller er jeg rett og slett bare sjuk? Kjenner jeg gruer meg til å si fra til sjefen, at jeg mest sannsynlig ikke kommer i morgen heller.. Jeg som allerede har vært sykmeldt i ei uke, pga utmattelse og kvalme, og nå kommer dette! Har ikke lyst å fortelle om graviditeten heller enda.. Men, akkurat nå må jeg vel tenke på meg selv, og det lille nurket <3 Er forresten i uke 5+1 i dag, men kan ikke noen gang huske at disse herjingene noen gang har vært i tidligere svangerskap.
Ellers håper jeg dere andre har hatt en fantastisk feiring. <3

Off :( det er ikke godt å føle seg så ødelagt. Jeg var og sånn i uke 4, men jeg var syk og følte ikke det var relatert til svangerskapet. Nå er jeg bare sliten og kvalm. Jeg ser fram til andre trimester, da ble alt mye bedre når jeg gikk gravid sist.
God bedring. Håper det går fort over.

Ja jeg skjønner ikke helt.
Føler meg liiitt bedre nå, men spørs om det endrer seg utover dagen da. Skal i allefall en tur til legen i dag.

Back
Topp