Backstreet Boys konserten

tyfso

Andre møte med forumet
Er det noen her inne som skal på BSB/NKOTB konserten i Oslo den 14 mai ? Eg og ei venninne skal og me gleder oss masse ! 

Jeg skulle egentlig.. Har billett men ikke råd til å reise nedover :/

Såeh..Om noen vil kjøpe en billett billig,si ifra :P

Jaaaaaaaaaaaaa, gleder meg stort. Kommer til å bli en knall  vi er 4 jenter som skal!
Var super NKOTB fan!

JAAAAA!!!!!!

Bryr meg katta om New Kids, men guttan er jeg super fan av og har vært på alle konsertene deres med unntak av de to første.

DET GLEDES!!!!!

Senator Malin skrev:

Ja! Jeg er så gammel at jeg faktisk var på NKOTB-konsert i 1990 eller hva det var. Hvor mye skal du ha for billetten, og vet du om en til?

Me har og en VIP Gold billett og en sittebillett til overs som me vil selge. Men den VIP Gold en hører vel kanskje til BSB. Vett ikkje heilt hvordan det fungerer 

Noen andre av dere som har VIP billetter ? 

IsThaBeth skrev:

Senator Malin skrev:

Ja! Jeg er så gammel at jeg faktisk var på NKOTB-konsert i 1990 eller hva det var. Hvor mye skal du ha for billetten, og vet du om en til?

Haha! Jeg var 2 år jeg da 

Den koster 635 ny så jeg vil gjerne ha 300 for den. Vet ikke om flere som selger desverre..

Jeg skal dit med to venninner!  Gleder meg masse! 

Jeg skal på nkotbsb konserten sammen med 2 venninner, gleder meg sykt

Jeg og skal.. :-) Vi er en gjeng på 5 jenter som drar.. :-D Blir forhåpentligvis gøy.. 

IsThaBeth skrev:

Senator Malin skrev:

Jeg også. Skal dit nå også med 3 venniner. Tjoho...!!!

Senator Malin skrev:

Du vet det koster 99.- for flybiletter til Torp? Vet det er mer utgifter altså, men bare et lite tips :)

Hadde lyst men med stor mage og dårlig form tror jeg ikke at det hadde vært verdt det hele.
Men gud, som jeg missunner dere som skal!!! Kos dere masse

Da er det en del her inne som skal på konsert då ja  Men er det ingen av dere som har VIP billetter ? 

*lykkeligst* skrev:

Senator Malin skrev:

Du vet det koster 99.- for flybiletter til Torp? Vet det er mer utgifter altså, men bare et lite tips :)

Joda, men så har vi overnatting,annen transport, mat osv. Skal til syden i juni så jeg må spare det jeg får til :)

Ja det er første gang me og har det . Så me er veldig spente  !!!! Hvilken VIP har dere ? Me har VIP Gold 

Jeg og en venninne skulle egentlig, men det ble rett og slett for mye styr for oss å dra så vi solgte billettene i går. Kos dere max dere som skal! Håper på en oppdatering om hvordan konserten var :)

Snakte med noen som hadde vært på konserten i London. Dei sa at me kunne GLEDE oss masse !!!!! 

Har fortsatt en sittebillett og en VIP Gold billett til overs :-) 

glem bsb a, her er det nkotb som gjelder !! var på begge konsertene i spektrum på 90 tallet, fantastisk med reunion

Back
Topp