Backflash

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da vi satt på gynpol i går og ventet på OUL kom det gående to leger forbi i gangen. Jeg gjenkjente den unge, kvinnelige legen med en gang.....!!

Det var den lille legen som dro ut lillemann med vakuum for 2,5 år siden! Hun dro 4 lange drag på to pressrier før han kom ut, og måtte ta spenntak i sengen :( Det var det jævligste vonde i den jævlige, vonde og lange fødselen min :( Hun var der mye på slutten, og sydde meg etterpå.

Jeg trodde selv at jeg hadde bearbeidet fødselsopplevelsen min, og at jeg ikke gruet meg til denne gangen. Men synet av henne mens jeg satt på gynpol gjorde at jeg grøsset innvendig :(

Jaja..... jeg får snakke litt ut med JM når jeg har time der i uke 24 :) Ut må den lille uansett ;)

Synd du har hatt en sånn opplevele, og ikke minst husket den såå godt når du så hun :( men kan hende at denne fødselen blir annerledes da :) få håpe den blir bedre, for som du sier, ut må barnet uansett :P

Huff, så kjedelig at du har hatt en sånn opplevelse :-( Men husk at ingen fødsler er like, så neste gang kan det gå helt motsatt :-) Håper du får en god bra med jordmor, så dere kan tilrettelegge det som er nødvendig for at du skal slippe å være stresset :-)

huff forstår at det var vanskelig ja. håper du får snakket godt med jordmor. stor klem

Lurt å få snakket det ut, igjen og igjen til du ike gruer deg.. Fælt å få en sånn opplevelse, men det blir sikkert ikke sånn denne gangen :) jeg kjenner flere med utrolig tøffe fødsler, men som har flere barn der de andre fødselen var helt flotte :) - med mindre det er medisinsk grunn for at det ikke går, men da planlegger de jo ks :)

Jeg hadde vel også en fødsel som på ingen måte var god på slutten. Endte meg å sette vakuum på det lille hodet 2 ganger... blodet sprutet på legene og jordmoren... til og med på veggen... herregud!

Men etter en lang samtale med jordmor, forklarte hun med oddsen for at jeg skal kunne føde helt normalt denne gangen. Derfor velger jeg å gjøre det istedenfor KS.

Men få noen til å snakke med deg, slik at du slipper å få skikkelig noia før fødsel :) Dette ordner seg helt sikkert :)

Back
Topp