Back in business...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Vel, nå var jeg forlatt til "ensomheten" igjen...
Kjæresten har reist hjem etter 1 uke hos meg. Varierende vær har vi hatt, men vi har fått kost oss riktig med masse middager ute og litt utskjemming av meg (fått meg noen nye "gravid-klær", så passet meg i grunn utmerket...)

Nå er det "bare" 9 uker frem til vi sees igjen... Høres helt forferdelig ut, men når man er vant til det, så går det som regel greit. Han snek seg rundt i leiligheten og sprayet parfyme på pleddet mitt etc før han dro sånn at savnet ikke blir så altfor stort fremover...Han er nå søt og da <3
Er litt spent for nærmeste fremtid siden alt begynne å bli tyngre for meg, men det får bare gå seg til.
I tiden fremover nå så blir det noen undersøkelser på meg...
På tirsdag skal jeg på 3D ultralyd (ville ha det mens kjæresten var her, men var ikke ledig).
I begynnelsen av april så skal jeg ha "oral glucose tolerance test"...blæh.....
De skal sjekke om jeg har fått svangerskapsdiabetes, så må svelge ned 70gr sukker.....fysj altså... I Norge så er denne testen påkrevd kun om du viser tegn til det (sukker i urin, etc), men i Ungarn er det visst obligatorisk.... Så da må jeg nok bare bite tenna sammen...Fikk tips om å ta med meg sitron saft sånn at smak ikke blir så vond.
Andre som har erfaring/tips med denne testen?

Noen dager etter denne testen skal jeg på fetal ekkokardiografi... Da skal vi se på hjertet til lillekaren. Jeg tror han er frisk som en fisk, men vi får se. Greit å få sjekket slikt uansett sånn at vi etv vet hva vi har i vente i tiden fremover...

I tillegg til tester, så blir jo dagene mine relativt travle. Ingen påskeferie her nei...
Jeg må definitivt lese til eksamen... De er muntlige, og jeg har fått tillatelse til å ta dem noen uker i forveien, så jeg bør i grunn ikke dumme meg ut der...
I tillegg må jeg stelle i stand et par babyshowers (2 venninner har også blitt gravide her) + jeg må jo gå på skolen...
Mye som skjer fremover, så håper bare at trøtthet ikke kommer og biter meg...

Siste nedtelling for hjemreise til Norge har begynt - og jeg gleder meg :-D
:wav
 
Back
Topp