Back from Turkey:D *insp av spent24*

Tøtta29

Glad i forumet
Vi har hatt en super uke i Tyrkia, sol fra skyfri himmel hver dag og en aldeles herlig temperatur [:)][:)]

Her kommer ett lite bilderas [8D]:

Lillemor storkoste seg i varmen [:)]

Frokost ved bassengkanten hver dag var nice [:)]
Og vi var litt av en gjeng på tur: Det var Tøtten og meg,
våre 4 barn, min mamma og pappa og svigermor [:)]

Mini-Tøtta koser seg i vognbagen sin, mens resten av familien slikker sol [:D]

Mor og datter nyter båtlivet [:)]

Tid for en liten lur [:)][:)]

Trilletur hjem fra stranden, klokken er vel nesten 19 her, ikke værst å kunne være på stranden så lenge,- herlig [:)][:)]

Koser med pappa i den deilige solen [:D]

Gjengen min etter en lang dag på stranden

Nesten ikke stolte over sandborgen de har bygget [:)]

"Håper alle dere andre også får en like fin ferie som jeg har hatt..."[:)]

Kjempefine bilder,ser ut som dere har kost dere!![:)] Og takk for nydelig bilde som jeg fikk på mobilen[:)]

Åh, så koselig[:)]

Bare litt misunnelig..![8D]

Kjempefine bilder [:D] Ser ut som dere har hatt en herlig tur.
Misunner dere en forsmak på sol og sommer.. sukk [:)]

Det så nydelig ut[:)]
Flotte bilder og for en gjeng søte barn dere har!!

Herlige bilder [:)] For noen nydelige barn dere har [:)][:)] Velkommen hjem [:)][:)]

Så deilig med ferie!!
Je har ett lite spørsmål til deg, hvordan så vognen din ut når du kom hjem? Har samme vognen og skal til Hellas om noen uker, men er blitt anbefalt å ikke ta med vognen, men en gammel en..

ORIGINAL: Triners

Så deilig med ferie!!
Je har ett lite spørsmål til deg, hvordan så vognen din ut når du kom hjem? Har samme vognen og skal til Hellas om noen uker, men er blitt anbefalt å ikke ta med vognen, men en gammel en..

Vognen min ser forsatt helt lik ut [:)] Fikk låne prampack av mammagutt, så å frakte den til og fra på flyet gikk strålende [:)] Er kjempe glad for at jeg hadde med den vognen, Emilie sov kjempegodt i den på dag-og kveldstid, og det gjorde ferien vår mye bedre [:)] Jeg anbefaler deg å ta med den vognen du liker best og som nurket sover best i [:)] God tur!!

Så fine bilder av en kjempeflott familie! Ser ut som dere har kost dere masse [:D]

Så fine bilder!! Ser ut som at dere har kost dere ja...Kjenner jeg blir en smuuuuule misunnelig nå[8D]

Velkommen hjem.[:)] Herlige bilder, ser ut til at dere alle har kost dere masse. Jeg vil og til syden (misunnelig).[:)]

ORIGINAL: Charl0tte

Kjempefine bilder [:D] Ser ut som dere har hatt en herlig tur.
Misunner dere en forsmak på sol og sommer.. sukk [:)]

Enda flere bilder å bli missunnelig på!!! [8D]  hehe... Ser ut som dere koste dere masse!! Fine familien[:D]

ORIGINAL: Bolla85

Fine bilder! Jeg fikk  forresten som vanlig ikke sett mms-en. Velkommen hjem! Sees på onsdag[:)] Eller skal du vaske klær da og? [8D]

Hahaha, nei er ferdig med klesvaska nå gitt [:D] Sees på onsdag!!

Så fine bilder da og så nydelige barn dere har[:)][:)]

Back
Topp