Back from the dead.

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
Om du fikk vekke en død person til live igjen for 1 dag. Hva ville dere gjort/snakka om det døgnet?
 
Jeg ville vekket pappa og latt han få møte alle barnebarna sine. Spesielt de 4 (av 5) han aldri fikk møte. Og snakket om hva som har skjedd de siste 9 årene og hva fremtiden vil bringe. Og ikke minst få sagt skikkelig farvel på slutten av døgnet.
 
Jeg ville vekket lille bolla tror jeg. Bare stirret og holdt. Og sagt farvel på ordentlig vis...

Alternativt svigerfar, og vist han de to yngste. Samt spurt han om råd når det gjelder Rolf.
 
Bestefar. Han døde så brått, og det er så mye jeg ikke fikk sagt til ham..
 
Søstra mi. Hun døde 18 år gammel for 12 år siden. Hun ville ha elsket å blitt tante. Det hadde vært null problem for oss to å fylle alle 24 timene med skravling, aller helst på tur med sjøen eller skogen som bakgrunn.
 
Hmm. Bestevenninna mi som tok livet av seg selv som 17-åring.
Hadde snakket om hvorfor. :( og sagt skikkelig farvel.
 
Åååå... Så mange å velge mellom.

Både kompiser som ikke fikk kommet seg over kneika i livet, slekt og kjendiser jeg gjerne skulle ha hatt et døgn med.

Likevel tror jeg det må bli en kompis som ble drept som når vi var 11. Ønsker å sikkert vite hva som skjedde og gi han den rettferdigheten han fortjente for over 20 år siden.
 
Back
Topp