Back again girls

Solis*

Glad i forumet
Ja så er jeg tilbake her igjen, lenge siden sist. Har hatt meg en skikkelig pause etter aborten i påska. Her er det samme gjengen ser jeg og det er jo ikke så bra. Må nok bruke litt tid på å oppdatere meg. Hadde håpet alle kjente hadde flyttet til termin grupper.

Satte inn ett frys i naturlig syklus 7/10, skal teste 21/10, så nå er det bare å vente å håpe.

Veklommen tilbake!

Alle skal snart over i terminforum, det har vi bestemt her inne for lenge siden[;)]

Masse lykke til med kommende testing!

Hei og velkommen tilbake [:)][:)][:)] Er nok godt å ta seg ein pause oppi alt sammen.

Så spennande at du har satt inn egg då. Masse lykke til [:)][:)][:)]

Ja no e me på vei til terminforum alle sammen[;)]

Hei, godt å ta seg en pause da.

Gratulerer som ruger. Krysser fingre og tær for deg.

Vi skal over i terminforum snart alle man.
Det har vi bestemt, som kate sier.

Velkommen tilbake, og husk å meld deg på agent listen vår, det er en slik liste hvor vi skriver/har skrebet oss på om ønske om å bli gravid, og når du klarer det så havner du over streken som hemmelig agent, og du får et nummer, men jeg må beklage og si at Agent 007 allerede er okkupert, hun var heldig som fikk det nr gett, he he...
Den listen tror jeg ligger blandt topptrådene våre og BabyT oppdaterer den.

Ellers så er det samme systemet som tidliger blandt topptrådene våre med hvor vi er i prosessen osv...

Som du ser så holder noen av oss til her fortsatt selv om vi er gravide, men det er for å støtte de som skal igjennom det samme som oss, så det har vel blitt et mixa forume her inne nå. Men vi prøver å ha mest fokus på prøverene våre da selvfølgelig.

Og som du ser så er det Bobbo som tar vare på os alle her inne nå, med topptrådene og har best kontrol med hjelp fra alle oss andre selvfølgelig.[:)]

Vi har ikke fått til noe treff enda, men det er vel ikke helt glemt - så det ligger bare på is foreløpig.

kosli å se deg igjen!
blir en spennende tid fremover for dere[:)]

Velkommen tilbake[:D]
det er bare å lede an over i termingruppe, så følger alle vi andre etter...[;)]

Takk for alle velkomster. Så kjekt å se så mange kjente. Ser også at nesten alle jeg ble kjent med i vår er gravide. Bra dere ikke helt greier å flytte ut. Det er jo vi "gamle" traverne som sitter med mest kunnskap og det kommer jo stadig noen nye.

Denne gangen blir det for oss, det er jeg helt sikker på. Det var jeg ved forrige forsøk også, og da ble jeg gravid. Mistet pga influense med høy feber, så denne gangen skal jeg ikke bli syk.

ORIGINAL: Serene

Velkommen tilbake[:)]
får håpe det går bedre denne gangen [:)]
sign.

ORIGINAL: kate

Veklommen tilbake!

Alle skal snart over i terminforum, det har vi bestemt her inne for lenge siden[;)]

Masse lykke til med kommende testing!

ja her er vi,men snart drar vi alle i hopa=))

vælkommin tebakarst=))

Back
Topp