Back again etter SA...

mila76

Betatt av forumet
Hei jenter!!

Vil bare si hi siden jeg har vært borte fra forumen en stund...SA for 3 uker siden og trengte litt tid etter å være litt for meg selv...Var ganske rart at testen viste negativ i uke 6...Men legen bekreftet at det var ingen levende embryo i uke 8 og begynte å få sterke blødninger i uke 9.Yes,shit happens...men har endelig fått styrken for å kjempe igen...Nå er vi tillbake...Klem.

Å det var leit at du hadde en SA![&o][&o] Føler med deg. Lykke til i nye forsøk!! Håper det klaffer for deg snart!!!
Trøsteklem fra Tuppen[:)]

Velkommen tilbake!
Håper det går bedre neste gang! Vet åssen følelsen er. Det er ikke godt. Fint at du er tilbake igjen da!
Lykke til!!!

Heisann!!

Velkommen tilbake, godt å lese om motet ditt..sånn skal det være [:D]

Lykke til mila76

Kathrine

Huff så trist[:(]
Men du kan jo trøste deg med at siden kroppen støtte den ifra seg,
var det nok noe galt...[&:]
Så nå starter du med friskt mot til en ny pp?
Du må ha masse lykke til[:D]

*Koseklem*

Trist å høre hva som har skjedd, men det ser ut til at du er oppe og går igjen nå, og er klar for et nytt forsøk. Sender deg noen positive tanker og ønsker om hell og lykke! [:D]

Velkommen tilbake! Og lykke til videre!

Trist at du opplevde en SAhedde selv en i aug. Men vi får bare satse på at det var kroppen som ordnet opp, og prøve i gjen! Godt å lese at du er ved godt mot, for min del var det faktisk godt å høre at det var andre som hadde opplevd det samme...følte meg ikke så aleine liksom...(ikke det at jeg ønsker at andre skal oppleve det)

Lykke til, håper det går bra neste gang!

velkommen tilbake[:)]

Hey jenter!!Takk for støtte...For en fin gjeng!!!Har stor tror på at det skjer i vinteren...Få håper det..Klem

ORIGINAL: mila76

Hey jenter!!Takk for støtte...For en fin gjeng!!!Har stor tror på at det skjer i vinteren...Få håper det..Klem

det håper jeg også,godt du er på beina igjen med godt mot.lykke til.[:)]

Back
Topp