Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vand
har ikke peiling på sånt, men det første som faller meg inn er: hva når barna får ett så godt forhold til avlastningsfamilien sin at det foretrekker og ønsker å bo der framfor sine egne foreldre.....................
ORIGINAL: Årolilja
ORIGINAL: vand
har ikke peiling på sånt, men det første som faller meg inn er: hva når barna får ett så godt forhold til avlastningsfamilien sin at det foretrekker og ønsker å bo der framfor sine egne foreldre.....................
Shit...det er kjip situasjon [&:]
ORIGINAL: lenemor
Jeg belyste og satt spørsmål ved hvorfor så få saker som meldes inn til barnevernet kommer fra barnehager, som faktisk har meldeplikt
ORIGINAL: markus03[url=http://
Å så spennende[:D] Det er jo så mange interesante temaer å velge i...
"Hvordan bygges barns tillitt til voksne når dems egne foreldre ikke er egnet som foreldre"
"Er beredskaps hjem et bedre alternativ enn barnehjem? Og hvorfor?"
"Bør besteforeldre få foreldre ansvar der foreldrene svikter, eller er det bedre for barnet å fjernes helt fra familien?"
"Hvordan påvirkes søsken som omplasseres i forskjellige fosterhjem,av det å bli skilt fra den tryggheten som søsken kan gi?"
"Bør det gjøres lettere for skole vesenet å gripe inn i situasjoner hvor det mistenkes omsorgssvikt? Og hvor langt går taushetsplikten?"
Jeg går ikke tom for ideer her.. Gleder meg sånn selv til jeg er kommet like langt i utdanningen min[:D]
Masse lykke til og håper du finner et tema du kan jobbe med uten å gå lei[:)]