babyzenyoyo6+ erfaringer?

Linkii

Forelsket i forumet
Vi skal ut å reise og jeg vurderer å kjøpe en babyzenyoyo6+. Jeg vil høre positive og negative erfaringer?
Er den verdt pengene? Vi må kjøpe med baby del siden gutten vår er 2 mnd når vi reiser.

Eg har den 6+, men bruker fortsatt 0+ delen her. Syns den er genial. Lett å trille, lett vogn og tar SÅ liten plass. Klappet sammen på et blunk, og så håndtak å bære den i. Glad eg har kjøpt 6+ delen også, men eg har ingen erfaringer siden eg kun har brukt 0+. Men understellet er jo likt.

Eg har den 6+, men bruker fortsatt 0+ delen her. Syns den er genial. Lett å trille, lett vogn og tar SÅ liten plass. Klappet sammen på et blunk, og så håndtak å bære den i. Glad eg har kjøpt 6+ delen også, men eg har ingen erfaringer siden eg kun har brukt 0+. Men understellet er jo likt.

Høres bra ut! Får man plass til den med liggedel på flyet som håndbagasje?

Vi har den vognen. Genial! Skjønner ikke hvorfor vi drasset med oss prampack i nesten et år. Yoyo-en tar mindre plass enn den bagen alene :rolleyes: Fungerer utmerket inn og i bygater, kjører dårlig i slaps. Ikke mulig å legge vognen helt ned. Vår lille sover godt likevel.

Back
Topp