Er denne verdt pengene? Noen som har erfaring med om den er god å trille på feks brostein og grus? Tenkte det kunne ha vært veldig praktisk med en trille som går i håndbagasjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er ikke så mange alternativer som er små nok til å gå som håndbagasje?Syns den er fryktelig raklete og stygg, med dagens marked av vogner er det mange alternativer som tar lile liten plass om det er det som er greia med den vogna, yoyo er jo ubrukelig på alt annet enn nylagt asfalt og kjøpesenter. Hadde titts på babyjogger city tour.
Men er ikke så mange alternativer som er små nok til å gå som håndbagasje?
Beste investeringen vi har gjort, har reist litt også men brukt den mye hjemme både tur til butikken osv også.
Genial i syden mtp trange gater,trapper og promenaden
Beste kjøpet jeg har gjort. Praktisk, hendig, kjekk for barnet, du har god kontroll og det er god plass under vogna.
DenDenne har jeg ikke hørt om før. Lyst til å vise bildet? Link til nettbutikk?
Syns den er kjempefin jegSyns den er fryktelig raklete og stygg, med dagens marked av vogner er det mange alternativer som tar lile liten plass om det er det som er greia med den vogna, yoyo er jo ubrukelig på alt annet enn nylagt asfalt og kjøpesenter. Hadde titts på babyjogger city tour.
Endte opp med babyzen, og trilla den mye på brostein. Og syns den funka mye bedre enn forventa, så er veldig fornøyd jegCity tour går inn på de føeste fly[emoji106] den har mye bedre hjul og er penere syns jeg. Moweo compact går også. Har visst kommet et par til de siste årene men usikker på hva de heter. Jeg syns ihvertfall ikke at å kjøpe en yoyo er verdt det, om man skal til syden så er den elendig på grus og brostein så det eneste positive da er jo at man kan ha den med inn på flyet.
EnigBeste investeringen vi har gjort, har reist litt også men brukt den mye hjemme både tur til butikken osv også.
Beste kjøpet jeg har gjort. Praktisk, hendig, kjekk for barnet, du har god kontroll og det er god plass under vogna.
Nei, men triller den over brostein? Ikke noe problem.. er bare litt mer obs og holder hardere i vogna[emoji106]
Ja hadde jo vært kjedelig om vi alle var enige i altHatet den, og endte opp med å selge den videre. Jeg synes ikke den egner seg for utendørstrilling overhodet, kun inne på kjøpesenter den fungerer. I tillegg syns jeg barnet sitter veldig dårlig i vogna. Men hver sin smak![]()
Hvilket fly har du hatt den med på?Beste investeringen vi har gjort, har reist litt også men brukt den mye hjemme både tur til butikken osv også.