Babyzen yoyo

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har erfaring med den? :)
Kunne tenkt med en trille som er god og ikke tar for mye plass.
Evt. andre forslag? :) Babyen er 6 mnd.

Dytt:)

Vet Thaliz har den. Kan be henne sjekke tråden ;)

Jeg selv har nettopp kjøpt babyjogger city mini gt :) med gummihjul. Super vogn som tar liten plass. Liker at den kan legges i full liggestilling og slås sammen med ei hånd:)

Jeg selv har nettopp kjøpt babyjogger city mini gt :) med gummihjul. Super vogn som tar liten plass. Liker at den kan legges i full liggestilling og slås sammen med ei hånd:)
Jeg har jo babyjogger city elite. Tenkte kanskje det ble litt for likt?
Hva måtte du betale for den? :)

Supert. Satser på at hun tar turen innom :)
Vi har babyzen yoyo :D veldig fornøyd.
Ikke så god å trille på grus og i terreng :p men ellers er den helt super :) noe spesiellt du tenkte på?

Kan anbefale Mountain buggy nano!

Vi har babyzen yoyo :D veldig fornøyd.
Ikke så god å trille på grus og i terreng :p men ellers er den helt super :) noe spesiellt du tenkte på?
Okei. Jeg tenkte den på korte turer og kjøpesenter/handling:)
Hvor har du brukt din?
Er dette noe man kunne tatt med til syden?

Okei. Jeg tenkte den på korte turer og kjøpesenter/handling:)
Hvor har du brukt din?
Er dette noe man kunne tatt med til syden?
Vi hadde vår med til New york. Har brukt den på kjøpesenter og til butikken, kurven under er ganske liten :p men jeg har klart å trykke inn min store veske under der :p så alt er mulig :D

Vogna er absolutt brukbar i syden :) vet ikke hvor god den er å trille i sanden men det går vel.
Så ville jeg evnt ha sjekket med flyselskapet før du legger ut på reise, evnt få målene på hattehyllen og om de er kjent med at vognen er godkjent som håndbagasje :)

Jeg har også Babyjogger city elite. Tenker å kjøpe Babyjogger city mini (ikke GT) som trille. Den er ca 2 kg lettere enn GT, men har nok litt dårligere trillekomfort enn GT, men bedre enn en paraplytrille, tror jeg

Back
Topp