Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har den, og brukte den på sydenferie. Jeg synes den er helt super! Liten og nett og vi hadde den i handbagasjen på flyet.
Litt harde hjul og liten plass under vogna, men det er det sikkert på flere reisevogner. Den er veldig lett og trille, og du kommer fram overalt!
Jeg skal definitivt fortsette med denne på ferie!
Jeg har ikke prøvd babybag-delen,har kun 6+, men elsker den! Den er så grei å ha med som håndbagasje, og vi pleier å ha den liggende i bilen og bruker den ofte på kjøpesenter ol til guttungen.
Vi brukte den til og med i København i desember med voksipose i!
Vi reiste ikke med fly før hun var ett år, men tok da med babyjogger city mini GT. Veldig deilig å ha en ordentlig vogn på ferie synes jeg. Babyjogger City Mini GT blir helt flat og lett å ha i en bag man kan kjøpe til. Babyzen kan jo tas med som håndbagasje, og om dere kun skal bruke den på kjøpesenter osv. og til veldig korte trilleturer på asfalt, er den sikkert ok.
Den har jo ikke optimal demping, men vi har brukt den masse på brostein uten at poden har brydd seg. Men vet ikke helt hvordan det ville vært med bagdelen og en liten baby.